Vad sysslar vi med? Del LVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag hade tänkt hämta en dörr idag, men efter att ha mätt hemma så får jag inse att måtten på de dörrar som var till salu, passar alltför illa för att det ska gå att få det vettigt. Det var en sak mindre att göra idag.

Jag får leta vidare efter en dörr. Nu ska jag nog ta itu med att fixa vattenutkastaren.
 
Har haft problem med magen en längre tid men nu är det att hålla sig nära toan:turd: då den spårat ur helt .Ändå äter jag omeprezol var dag då jag äter naproxen tre gånger om dagen .Tur jag inte har långt från vedklyven in till toan så får ut och klyva lite mer ved
 
Jag avskyr när man duschar och sen blir svettig igen innan man klätt på sig :crazy: men jag står på benen iaf, och kan äta lite smått :up:
 
Jag hittade något jag vill ha (för det stämmer verkligen in på mig), nu ska jag bara spara ihop lite pengar först. :D
18685539_1667054926658680_862881281_n.jpg
 
Gav upp till slut och tog en dubbel dos insomningstabletter. Löste sömnproblemet men nu är jag en zombie idag som vacklar omkring (och som fortfarande måste hitta något att äta). Det värsta är att lilla butiken i centrum är stängd - vilket jag inte insåg förrän jag stod framför den efter att ha släpat mig upp och klätt på mig. Nu måste jag hitta något hemma. Ack, jag vill inte ha snabbmakaroner för tredje gången i följd.
 
Klipper ut tyg till trosor, och inser att jag har tappat bort en plastficka full med utklippta delar till just den modellen av trosor :arghh: Jag har ju utklippta grenbitar där som inte matchar nått, som är tänkta att ha på insidan av trosan och nu behöver jag dom :banghead:
 
Idag tvättar jag växthuset.

Och vattenutkastaren var lättare än jag trodde att fixa. Det tog bara några minuter.

Kanske jag kan komma ikapp lite idag med min försummade trädgård.
Jag vill också ha en trädgård att fixa med!!

***
Insåg precis att jag faktiskt är "ledig" nästan en hel vecka nu! Har väldigt mycket att fixa med, men har nästan inga måsten när det gäller att vara på en viss plats ett visst klockslag vilket är otroligt skönt!
Dagens planer är att gå och handla, rensa ur/kasta halva lägenheten och att läsa uppsatser inför nästa veckas ventilering. Det två sistnämnda samt att skriva ett arbete jag har eftersläpande är typ mina planer varje dag framöver ^^
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Min kropp har sina skavanker och ålderskrämpor, jag är nog halvvägs om inte mer i livet, men att förmågan till "bra" sex skulle dala...
Svar
14
· Visningar
1 094
Senast: Norma
·
F
Trädgård & Växter Med bara fyra dagar kvar av odlingsåret 2023 tar jag mig friheten att skapa nästa för 2024! :) Jag gissar att planerandet redan är igång...
66 67 68
Svar
1 358
· Visningar
44 885
Senast: Gnist
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
24
· Visningar
1 932
Senast: Hazel
·
Ridning Min häst är livrädd för att rida in i vår skog, är rätt säker på att det är pga älgflugor som vi blev attackerade utav i början av...
Svar
0
· Visningar
441
Senast: Cs218
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp