Bukefalos 28 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Känner någon till en hund instruktör som erbjuder kurser, bl.a. valpkurser vid universitetet i Stockholm - jag tror inte att jag får skriva ut hela namnet men initialerna är M.W. Hört något särskilt om henne?
Alltså vi får ju inte diskutera identifierbara personer ... din fråga kan leda antingen till reklam eller smutskastning.
 
Känner någon till en hund instruktör som erbjuder kurser, bl.a. valpkurser vid universitetet i Stockholm - jag tror inte att jag får skriva ut hela namnet men initialerna är M.W. Hört något särskilt om henne?

Jag vet vem hon är, min uppfödare (@falukorw ) är bekant med henne. Vet inte jättemycket om hur hon är som tränare mer än att jag inte hört något negativt :)
 
Meet "Alice the frallice" :love:
frallisarna.jpg
 
Vet inte om det blir valp i år direkt, men har tänkt skicka iväg mail till uppfödare och gud vad läskigt. :nailbiting: Och då har jag ju redan tagit kontakt med uppfödare tidigare... Känner mig dock helt grön igen :p

Förhoppningsvis knåpar jag ihop något som låter bra och sen får tiden utvisa vad som sker...:D
 
Vet inte om det blir valp i år direkt, men har tänkt skicka iväg mail till uppfödare och gud vad läskigt. :nailbiting: Och då har jag ju redan tagit kontakt med uppfödare tidigare... Känner mig dock helt grön igen :p

Förhoppningsvis knåpar jag ihop något som låter bra och sen får tiden utvisa vad som sker...:D
Spännande! :D
 
  • Gilla
Reactions: Nux
Vet inte om det blir valp i år direkt, men har tänkt skicka iväg mail till uppfödare och gud vad läskigt. :nailbiting: Och då har jag ju redan tagit kontakt med uppfödare tidigare... Känner mig dock helt grön igen :p

Förhoppningsvis knåpar jag ihop något som låter bra och sen får tiden utvisa vad som sker...:D


Ringde istället, trots social fobi, och bokade "möte" till nästa söndag! :D
 
Ringde istället, trots social fobi, och bokade "möte" till nästa söndag! :D

Bravo! Jag undviker också telefoner, men när jag såg på bilderna på vad som skulle bli min förra hund och hans kullsyskon samt texten "Välkommen att ringa vid intresse" så tog det inte 30 sekunder så hade jag slagit numret. Vi var dessutom där senare samma kväll. Ibland ser man bortom sig själv, eller nåt. Undrar också över ras! :)
 
Åh så spännande! Vad är det för ras? :love:

Labbe! Fast jag velar fortfarande så vi får se vad det blir i slutändan... :D

Bravo! Jag undviker också telefoner, men när jag såg på bilderna på vad som skulle bli min förra hund och hans kullsyskon samt texten "Välkommen att ringa vid intresse" så tog det inte 30 sekunder så hade jag slagit numret. Vi var dessutom där senare samma kväll. Ibland ser man bortom sig själv, eller nåt. Undrar också över ras! :)

Ja, men precis! Och sen kändes det så "onaturligt" när jag försökte skriva ihop ett mail så tänkte att det värsta som kunde hända var ju att de svarade. Typ. :p

Och som ovan, labbe är det jag ska kika på. :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag är på jakt efter en ny hund. Hunden kommer utbildas till patrullsökhund och leta efter försvunna personer. Då jag inte vågar...
Svar
6
· Visningar
692
Senast: Nordthor
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har tidigare skrivit och funderat om att skaffa hund. Nu har jag läst på om några raser som intresserat mig och tror jag hittat en...
7 8 9
Svar
160
· Visningar
7 894
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Hej alla! (Längre inlägg) Jag har i många år längtat efter en hund men har pga omständigheter inte haft den möjligheten förrän ett år...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
6 249
Senast: Mabuse
·
Hundavel & Ras Vilken hundras hade ni rekommenderat för räddningsarbete/personsök om ni fick välja? Några kriterier är: hunden måste gilla sökarbete...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
6 308
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp