Status
Stängd för vidare inlägg.
Helt fantastiskt! :love: Tiken har jag träffat, världens käckaste, härligaste power-aussie. Hanen har jag sett flera videos på och verkar också himla härligt intensiv!

Jag har ju lite andra som jag spanar på också :D

När är planerad födsel? :D

Drömde förövrigt häromnatten att jag ångrade mig och skulle ha aussie istället. Kan ju säga att jag vaknade och var något förvirrad :angel:
 
Ja och nervöst som attans! Tänk om man inte får valp. Då blir jag väl ett nervbrott och bölar som aldrig innan. Hoppas att de meddelar mig skriftligen, inte på telefon, om de ska komma med dåliga nyheter. :meh::angel:
Jag låg och grät oavbrutet i 3 h när jag trodde att jag inte skulle få någon valp eftersom det bara blev två stycken... :cry: sen blev jag världens lyckligaste människa (med supersvullna ögonlock) när jag fick reda på att det blev en valp till mig trots allt :love:
 
Jag låg och grät oavbrutet i 3 h när jag trodde att jag inte skulle få någon valp eftersom det bara blev två stycken... :cry: sen blev jag världens lyckligaste människa (med supersvullna ögonlock) när jag fick reda på att det blev en valp till mig trots allt :love:

Men det kommer liksom bli så för mig och vill inte gärna gråta i telefon på uppfödaren, hahah fyyy :o
 
Då är en drömkombo parad då. Så nu väntar vi :nailbiting::D

Den andra som redan är parad är ca 24 dagar in nu så det är ganska snart dags för UL. Förhoppningsvis valp från någon av dessa kullar. Det borde bli så om det blir några tikar, för det är samma kennel som har båda kullarna så förhoppningsvis blir det från någon av dem. Är riktigt nervös nu.
 
Då är en drömkombo parad då. Så nu väntar vi :nailbiting::D

Den andra som redan är parad är ca 24 dagar in nu så det är ganska snart dags för UL. Förhoppningsvis valp från någon av dessa kullar. Det borde bli så om det blir några tikar, för det är samma kennel som har båda kullarna så förhoppningsvis blir det från någon av dem. Är riktigt nervös nu.

GAHHHH :love:
 
Du har nog inte frågat innan! Jag har inte varit så aktiv med att berätta vad jag letar efter utan har mer glidit runt i bakgrunden :angel: Har ögonen på en väldigt intressant Berger des Pyrénées á face rase kull, samt att jag pratar med en uppfödare utav Mudi, men hoppet ligger hos en liten berger! :love:
Om man nu skall styla sig med apostrofer så är det en förutsättning att man prickar rätt.
à
/Ägare av en
Berger des pyrénées à face rase
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har tidigare skrivit och funderat om att skaffa hund. Nu har jag läst på om några raser som intresserat mig och tror jag hittat en...
7 8 9
Svar
160
· Visningar
7 518
Senast: Snurrfian
·
Hundavel & Ras Läste precis i tråden valpkullar om en abortspruta som inte fungerat? Hann inte läsa så noga innan jag fick panik, så vet inte om jag...
2
Svar
28
· Visningar
2 442
Senast: Vovve
·
Hundavel & Ras Finns det någon anledning till att man tar så många kullar på en gång? Vill man inte utvärdera först?
2
Svar
23
· Visningar
234
Senast: Linda_A
·
Hundavel & Ras Letade efter tidigare trådar med samma frågeställning, men alla är ett antal år gamla. Man har ju hört att priserna gått upp något...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
11 628
Senast: hundtant
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp