Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag måste boka om träffen med uppfödaren igen. Jag mindes helt fel när vi bokade in det och inser nu att jag jobbar kväll den kvällen vi ska hälsa på :banghead:. Och förra träffen fick jag ställa in i somras då vi åkte till fjällen då och anpassade oss efter vädret.
Hoppas de inte backar bara för att jag krånglar till saker :(.
 
Ja min häst har blivit halt :(. Eller såg inte halt igår men vågar inte åka ifrån ifall vi behöver ta ut veterinären.
Och hade redan avbokat.

Men står i kö på en kull som ska föddas när som :nailbiting:.
 
Det blir inget med den kullen, tråkigt.

Men ska nog vänta in tiken som gick tom då jag verkligen gillar henne och hennes linjer. Hon ska paras på nästa löp så ifall hon blir dräktig så blir det en sommarvalp 2018 :up:.
 
Det blir inget med den kullen, tråkigt.

Men ska nog vänta in tiken som gick tom då jag verkligen gillar henne och hennes linjer. Hon ska paras på nästa löp så ifall hon blir dräktig så blir det en sommarvalp 2018 :up:.

Jaså, du har bestämt dig för att dissa den kullen nu?
Jag tror du gör rätt. Man ska vänta på drömkullen om den är inom räckhåll ;)
 
Jaså, du har bestämt dig för att dissa den kullen nu?
Jag tror du gör rätt. Man ska vänta på drömkullen om den är inom räckhåll ;)

Ja det gör jag av olika skäl :grin:;).

Ja men så långt tills dess haha. Men får se det som att jag har ännu längre tid på mig att förbereda mig mentalt för en valp :laugh:.

Ja 6 månader kan jag väl vänta :d:love:
 
Det här med att hitta den optimala kombon och en uppfödare man gillar är inte helt lätt. Börjar verkligen tröttna på letandet och vill bara att allt ska vara klappat och klart :banghead:

Som tur är har jag några på gång så förhoppningvis är plan valp inte allt för långt bort.
 
Är lite taggad. Hanen till kullen jag stod i valpkö på som aldrig blev av (tiken fick pyo) ska nu kanske para en annan svensk tik :nailbiting: Hoppas hoppas det blir av, och det med en bra tik! :love: Hanen är också kullbror till den hanen vars kull jag stod som reserv på i somras :D

Vågar dock inte hoppas för mycket. Vi vet ju hur det gått hittills när jag hoppats för mycket :cautious:
 
Är lite taggad. Hanen till kullen jag stod i valpkö på som aldrig blev av (tiken fick pyo) ska nu kanske para en annan svensk tik :nailbiting: Hoppas hoppas det blir av, och det med en bra tik! :love: Hanen är också kullbror till den hanen vars kull jag stod som reserv på i somras :D

Vågar dock inte hoppas för mycket. Vi vet ju hur det gått hittills när jag hoppats för mycket :cautious:
Vad spännande! Jag håller tummarna för dig. :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har tidigare skrivit och funderat om att skaffa hund. Nu har jag läst på om några raser som intresserat mig och tror jag hittat en...
7 8 9
Svar
160
· Visningar
7 501
Senast: Snurrfian
·
Hundavel & Ras Läste precis i tråden valpkullar om en abortspruta som inte fungerat? Hann inte läsa så noga innan jag fick panik, så vet inte om jag...
2
Svar
28
· Visningar
2 437
Senast: Vovve
·
Hundavel & Ras Finns det någon anledning till att man tar så många kullar på en gång? Vill man inte utvärdera först?
2
Svar
23
· Visningar
232
Senast: Linda_A
·
Hundavel & Ras Letade efter tidigare trådar med samma frågeställning, men alla är ett antal år gamla. Man har ju hört att priserna gått upp något...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
11 610
Senast: hundtant
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp