Tar ett morgonsnack med pluttisarna där inne 😍
 

Bifogade filer

  • IMG_20240323_092253.jpg
    IMG_20240323_092253.jpg
    497,1 KB · Visningar: 117
Nackdelen är ju att min semester behövde vara inne i början av mars, så ansökte ju efter hur den tilltänkta tiken var beräknad o så med leveransdatum.
Så hoppas de finns någon som passar någorlunda med semestern :)
 
Fem veckor kvar tills första knodden är leveransklar. Uppfödarens önskemål är att det ska vara namn med X i, så vi har nog landat i att det blir en Dax (passar ju in med vårat nördtema också, Star Trek osv).

Andra valpen föds om en vecka. Där är önskemålet att namnet startar på Tw... Efter mycket velande har jag övergivit nördtemat och misstänker att det blir en Twt. Walesiska, uttalas Tut och betyder "ordningssam" om ordboken jag hittade har rätt.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Årets sista dag är här och nog borde vi ha formulerat våra mål och planer inför nästa år -2024! Här är tråden -in med allt, stort som...
2
Svar
37
· Visningar
2 179
Senast: Tonto
·
L
  • Låst
Hundavel & Ras Jag har sett i valp 2024 tråden att några har vizslor men jag tänkte att det kanske är bättre att göra en egen tråd motför att fråga...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
7 719
Senast: Fetaost
·
F
Trädgård & Växter Med bara fyra dagar kvar av odlingsåret 2023 tar jag mig friheten att skapa nästa för 2024! :) Jag gissar att planerandet redan är igång...
73 74 75
Svar
1 483
· Visningar
48 291
Senast: Gnist
·
Hundträning Kommer här med ny fråga! Länge sen jag hade valp...😅 Vår valp är 6,5 månader Har slutat bita i våra händer å fötter oftast men ännu...
Svar
6
· Visningar
399
Senast: Hellhound
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp