Jag vet ju att vissa (ingen nämnd och ingen glömd :angel:) inte gillar dessa små sötnosar, men nog kan vi vara överens om att de smäller lite högre än snödroppar i sammanhanget i alla fall?

icsVkPj.jpg


Visst, lite förskrämd och desperat, och inte lär den överleva köldknäppen som nu vänt åter. Men lite glädje hann den ge i alla fall. :D
 
Jag vet ju att vissa (ingen nämnd och ingen glömd :angel:) inte gillar dessa små sötnosar, men nog kan vi vara överens om att de smäller lite högre än snödroppar i sammanhanget i alla fall?

icsVkPj.jpg


Visst, lite förskrämd och desperat, och inte lär den överleva köldknäppen som nu vänt åter. Men lite glädje hann den ge i alla fall. :D
Jag kan lova dig att jag kommer jubla när jag ser årets första maskros! Här gömde sig våren i rena förskräckelsen pga snön och alla blåljus i morse. Jag skiter i om jag får köra 50 km/h på småvägar för att komma tryggt hem, hellre det än sitta med hjärtat i halsgropen som igår morse och se alla vansinneskörningar. Idag så kunde inte andras körskicklighet rädda idioterna, när man snurrar på 50-sträckor, smäller med andra bilar för att man inte klarar att hålla varesig avstånd eller sin egen bil i en fil så är jag glad att snön rensar lite, fast det är ju synd om de som straffas oförskyllt. :(
 
Jag vet ju att vissa (ingen nämnd och ingen glömd :angel:) inte gillar dessa små sötnosar, men nog kan vi vara överens om att de smäller lite högre än snödroppar i sammanhanget i alla fall?

icsVkPj.jpg


Visst, lite förskrämd och desperat, och inte lär den överleva köldknäppen som nu vänt åter. Men lite glädje hann den ge i alla fall. :D
Jaja, den här årstiden kan t o m bänga bellis duga som försmak på våren - men bättre än snödroppar??? NÄE!
 
Själv flyttade jag en honungsros i går, den hade ändå vält i stormen och på vinst och förlust grävde jag hål på annat ställe och tidigarelade en planerad flytt av skrället.

Till det kommer en omplantering av dvärgsyren och självklart kommer nu snön och minusgraderna. Apröv.
 
Själv flyttade jag en honungsros i går, den hade ändå vält i stormen och på vinst och förlust grävde jag hål på annat ställe och tidigarelade en planerad flytt av skrället.

Till det kommer en omplantering av dvärgsyren och självklart kommer nu snön och minusgraderna. Apröv.

Skitmysko "vinter". :cautious:
Bra bit över medeltemp fram tills den borde ligga över plus, då blir det kallt. Jag vill slå nån.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Dejtingtråden del 37
  • Glass

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp