Bukefalos 28 år!

Vårmammor 2010 &Co del 20 <3

Sv: Vårmammor 2010 &Co del 20 :heart

Var tvungen att kolla på listan vilka som var med i SS och som jag hade en liten misstanke om var ju inte Macken med. Så min andra kandidat är AKB!
 
Sv: Vårmammor 2010 &Co del 20 :heart

Mini har blivit en liten Charlie nu iaf! :) jag fick ge mig den här gången. :grin:
 
Sv: Vårmammor 2010 &Co del 20 :heart

Charlie hette min favoritponny i min ungdoms dagar :) Så man kan säga att ni håller ett hästigt tema, underbart! Vi har ju en Harry Boy så får tänka till inför ett eventuellt syskon :D
 
Sv: Vårmammor 2010 &Co del 20 :heart

Jag gillar namnet Charlie :laugh: Tycker det är lite häftigt på något vis som jag inte kan förklara.
Ska lägga upp bilderna på Bellan sen, det är pappa som har bilderna men jag får säkert dem i veckan!

Zody: Ja vad betyder lunch, Bellan sover ju oftast 11-13/14 så vi kan säga kl. 14 också det spelar inte mig så stor roll. Det beror på om det är någon som verkligen har något önskemål :idea:
Jag tycker inte om att bestämma, märks det? :o :angel:
 
Sv: Vårmammor 2010 &Co del 20 :heart

Charlie hette min alldeles egna häst, så det tar nog ett tag för mig att vänja mig vid att Mini heter det. :)

Kl
Finns det öht nån beg.marknad för gamla Höganäs-tallrikar och muggar? Vad tror ni? Fick nya tallrikar igår och orkar inte ha kvar de gamla.

Michellan: Kl 14 blir alldeles perfekt för vår del. Då hinner vi äta och sova innan vi kommer. :laugh:
 
Sv: Vårmammor 2010 &Co del 20 :heart

Jag hade nog skänkt till Röda Korset eller liknande ifall jag inte vetat av tex någon släkting som skulle flytta hemifrån och behövde startkit :)
 
Sv: Vårmammor 2010 &Co del 20 :heart

Jag vill ju slippa åka iväg med skiten. :angel: 200 kr på blocket, så kanske nån nappar? Värt ett försök kanske...
 
Sv: Vårmammor 2010 &Co del 20 :heart

*kl*
God fortsättning alla :heart
här hemma har vi firat nu i två dagar... De första två öppnade hon glatt men sen var inte kul mer...
Favoriten blev en Musse Pigg tomte som sjunger o dansar :)

Har inte heller öppnat alla... Var kom alla ifrån??
Bidrag till Ebbas säng kommer från farmor o farfar när det behövs...
Och jag har tänkt köpa en padda :)
 
Sv: Vårmammor 2010 &Co del 20 :heart

Nu ligger dom ute. :laugh: Hoppas nån vill dom, annars går jag 30 kr back på annonskostnaden. :p
 
Sv: Vårmammor 2010 &Co del 20 :heart

Och nu fick jag svar på mail "jag köper alltihop". Gud så duktig jag är på att sälja grejer! :banana: Inte blir jag rik heller... :p
 
Sv: Vårmammor 2010 &Co del 20 :heart

Snabba puckar! Önskar jag kunde övertala maken att sätta ut extraextraextrasoffan till rimligt pris. Det är en skön soffa i äkta skinn men gammal och han vill inte sälja för under tusenlappen :crazy: Jag vill sätta ut den för 300 bara för att bli av med den.
 
Sv: Vårmammor 2010 &Co del 20 :heart

Var tvungen att kolla på listan vilka som var med i SS och som jag hade en liten misstanke om var ju inte Macken med. Så min andra kandidat är AKB!

Yes:banana:
Tyckte min ledtråd va klockren;)
Skotskrutigt kort med Highland cattle:D
 
Sv: Vårmammor 2010 &Co del 20 :heart

Mini har blivit en liten Charlie nu iaf! :) jag fick ge mig den här gången. :grin:

Jag älskar namnet Charlie :love:

Det försökte jag med som killnamn till båda barnen, men min man var stenhård på att det skulle finnas en namnsdag.
 
Sv: Vårmammor 2010 &Co del 20 :heart

Vi har haft julen from hell här hemma :devil: Kräk och diarréer har avlöst varandra och jobb på det :grin: Jag har städat, spritat och vädrat hela huset men tycker det luktar kräk och skit överallt ändå.

Vi hade mini-julklappsutdelning igår, det mesta var till Iggy ändå. Han fattade ganska snabbt hur man öppnade dem om vi rev lite i pappret först. Efter varje julklapp sa han bara: "Meer" :D

Favoritjulklappen
2011-12-25_10.56.01.jpg
 
Sv: Vårmammor 2010 &Co del 20 :heart

Kl

Är på väg till barnakuten med Albin. Han hostar den stackarn, så han till slut inte orkar få ut nån host. Så jag ringde 1177 igen och de skickade dit oss.
 
Sv: Vårmammor 2010 &Co del 20 :heart

Men plutten :( Hoppas dom kan ge något som hjälper! Fruktansvärt när dom allra minsta är sjuka. :(
 
Sv: Vårmammor 2010 &Co del 20 :heart

Mitt förslag va Alvin eller Valter. Nu vart det iaf Valter i mellan namn + sambons namn.
Lite svårt att få in Charlie i huvudet för han är ju Mini för mig :p Men det går nog över fort. :)
 
Sv: Vårmammor 2010 &Co del 20 :heart

Men åååh, tänkte inte på att det ju var skotskrutigt, hade jag kopplat det så vore saken klar! Velade nu mellan dig och Macken för jag hade snöat in på att det nog var hon som hade highland ändå och hon har ju pratat om sitt hängmörade kött nyligt :D Tänkte inte på att hon inte ens var med i år :angel: Tack ännu en gång, dumma bloggappen vill inte lägga upp någon bild men hoppas hitta någon annan väg som inte inkluderar att starta datorn ;)
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Det är dags för en ny tråd :heart Försökte hitta den senaste listan men vet att det hänt en hel del sen dess, så uppdatera gärna...
38 39 40
Svar
787
· Visningar
71 643
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 500
Senast: jemeni
·
Kultur JUNI 24/6 Annie Lööf, före detta partiledare, jurist 25/6 Renée Nyberg, programledare 26/6 Axel Gordh Humlesjö, journalist 27/6...
13 14 15
Svar
294
· Visningar
20 735
Senast: Rie
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 814
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hur valde ni uppfödare?
  • Annonsera mera hundar 2
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp