Vårmammor 2010 &Co del 20 <3

Sv: Vårmammor 2010 &Co del 20 :heart

Haha jo jag vet, har en 1,5åring som Inte luktar mumma några gånger om dagen. ;)

Man får njuta sålänge det varar! :)
 
Sv: Vårmammor 2010 &Co del 20 :heart

kl

Bara måste slänga in ett inlägg, tycker inte om när tråden hamnar långt ner på sidan :D
 
Sv: Vårmammor 2010 &Co del 20 :heart

Och jag gör samma sak idag, och en hel dag utan inlägg det går ju bara inte ;)

Nu har A äntligen somnat och jag ska göra samma sak när E ätit igen.
 
Sv: Vårmammor 2010 &Co del 20 :heart

Skulle också behöva sova, vi hade lite vakentid i natt då Vera var ledsen.
Men jag har fult upp med bakning idag. Vi ska ha släkt middag med kalkon i morgon och jag står för fickat.... Måste dessutom förbereda star wars-tårtan som ska hämtas på lördag :D
 
Sv: Vårmammor 2010 &Co del 20 :heart

Här är dagis stängt idag så jag och hostande skrutt softar i soffan o sambon jobbar till 22 för sista gången :D
 
Sv: Vårmammor 2010 &Co del 20 :heart

sista dagen innan det är vardag för oss igen. skola, dagis och jobb för sambon imorgon, Jag ska börja städa ut julen fast med det vädret vi haft känns det mest som om det varit höstlov :crazy:
 
Sv: Vårmammor 2010 &Co del 20 :heart

Här har det inte varit jullov, sambon har jobbat nästan varje dag. :( för S börjar allvaret på tisdag, planeringsdag på dagis imorgon. Ska bli skönt att få lite avlastning så att jag slipper stressa med hästarna med en unge i släptåg. :)
 
Sv: Vårmammor 2010 &Co del 20 :heart

Milton börjar på onsdag denna vecka då de också har planeringsdag imorgon och han är ju ledig varje tisdag.. Men imorgon hade jag verkligen behövt dagis eftersom min nedrans företagsekonomi-tenta är på tisdag och jag behöver verkligen plugga. . . . .
 
Sv: Vårmammor 2010 &Co del 20 :heart

Och H börjar inskolas imorgon, jag dööör! Lilla älsklingsskrutten som ligger här på min arm, intet ont anande.

Även här har julen börjat städas ut, vilket har resulterat i att jag beställt nya gardiner för alldeles för mycket pengar. Kan jag inte vara med H på dagarna för att jag jobbar så får jag väl tröstshoppa upp lönen :cool:
 
Sv: Vårmammor 2010 &Co del 20 :heart

Vi klippte neer gran-eländet idag :banana:
Jag hatar alla barr som låg överallt. :devil:
 
Sv: Vårmammor 2010 &Co del 20 :heart

Vår gran och resten av julen åkte ut redan den 27:e :o Efter vår kräkjul var vi alla ganska mätta på julen...

Vardagen börjar förövrigt här imorgon också. Jag har ju jobbat hela tiden men sambon börjar jobba efter tre veckors ledighet och Iggy ska till dagis igen.
 
Sv: Vårmammor 2010 &Co del 20 :heart

grannen slängdes ut innan nyår då den barrade hur mycket som helst. det som ska ner är tomtar och gardiner, stakarna får stå kvar till den 13. det är mysigt med lite lagom belysning i fönstren :)
Ska ta mig iväg till tippen med, vi har en massa som ska slängas och det som inte gick att slänga på återvinningsstationen i byn måste vi köra till den stora återvinningen med.
 
Sv: Vårmammor 2010 &Co del 20 :heart

grannen slängdes ut innan nyår då den barrade hur mycket som helst. det som ska ner är tomtar och gardiner, stakarna får stå kvar till den 13. det är mysigt med lite lagom belysning i fönstren :)
Ska ta mig iväg till tippen med, vi har en massa som ska slängas och det som inte gick att slänga på återvinningsstationen i byn måste vi köra till den stora återvinningen med.

Jag hade med slängt ut min granne om han kom in och barrade hos oss ;):D:p
 
Sv: Vårmammor 2010 &Co del 20 :heart

Jag bjuder på den ;) skönt att några är vakna, jag såg först nu vad jag skrev :rofl:
 
Sv: Vårmammor 2010 &Co del 20 :heart

För första gången på 20 trådar hittar jag inte vårmammetråden på första sidan, det går ju INTE för sig. :D

Jag är väldigt avundsjuk på er som bor norrut och har snö. det är så trist med detta eviga regnande och blåsande, nu ska det komma mera vind under morgondagen IGEN :mad:
Denna vintern skulle ju jag och barnen grilla på isen och åka pulka. Totalt sett har vi haft 3 cm snö under en dag. Skitvinter :cool:
 
Sv: Vårmammor 2010 &Co del 20 :heart

Det kan hinna komma snö, var lugn! Vi har hela februari och mars framför oss.
själv är jag glad att det inte kommit drivvis nu när jag ska åka till kliniken i morgon.
 
Sv: Vårmammor 2010 &Co del 20 :heart

Det gick bra. Vet hittade inget så det blir vila i två veckor bara för att låta svullnaden gå ner. Nu är hon promenadhäst så det är ju ungefär det hon redan gör till vardags :)
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Det är dags för en ny tråd :heart Försökte hitta den senaste listan men vet att det hänt en hel del sen dess, så uppdatera gärna...
38 39 40
Svar
787
· Visningar
70 714
Kultur JUNI 24/6 Annie Lööf, före detta partiledare, jurist 25/6 Renée Nyberg, programledare 26/6 Axel Gordh Humlesjö, journalist 27/6...
13 14 15
Svar
294
· Visningar
20 371
Senast: Rie
·
Kultur I morgon smäller det! Här är startordningen i finalen. 1. 🇦🇹 Austria | Teya & Salena - Who The Hell Is Edgar? 2. 🇵🇹 Portugal | Mimicat...
18 19 20
Svar
388
· Visningar
19 266
Senast: Mineur
·
Juridik & Ekonomi hej, kära forum. Jag har sedan ett par veckor varit utsedd som god man åt en släkting som i slutet på mars drabbades av en massiv...
Svar
13
· Visningar
1 492
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp