Bukefalos 28 år!

Vårmammor 2010 &Co del 20 <3

Sv: Vårmammor 2010 &Co del 20 :heart

Jag kommer som mest troligt inte skriva här mer. Nu när vi har ett eget tillhåll :) Men jag kommer ku såklart inte lämna Buke för det...
 
Sv: Vårmammor 2010 &Co del 20 :heart

Jag kommer nog inte heller skriva här allt för mkt. Känns lite onödigt. Men kommer hålla kvar ögonen på Föräldrar och Buke. :)
 
Sv: Vårmammor 2010 &Co del 20 :heart

Jag hänger kvar här med lite på ett hörn ;)
men mest blir nog i nya, är så mycket enklare när man inte behöver tänka på vad man skriver :)
 
Sv: Vårmammor 2010 &Co del 20 :heart

Jag kommer inte överge den här tråden eller Buke helt, men majoriteten av det jag skriver kommer bli i nya tråden. Känns säkrare, och framför allt trevligare när vi kan vara mer privata. :)

Nu ska jag gå och ta tag i något stinkande, jag trodde barn alltid luktade blommor?! :eek: ;)
 
Sv: Vårmammor 2010 &Co del 20 :heart

Det borde finnas luktrenare till blöjor... ;)

Vaaaaa??!!

*kl*
Jag kommer nog bara kika in här ibland hädan efter. BTW nu har min telefon blivit så där galen som Oreganos blev en gång när det blev smilysar och avatarer lite hippt som happy överallt :D
 
Sv: Vårmammor 2010 &Co del 20 :heart

Hahaha och jag läste nog slarvigt för jag trodde du menade att det fanns :rofl: så snurrig det kan bli haha
 
Sv: Vårmammor 2010 &Co del 20 :heart

Nu ska jag gå och ta tag i något stinkande, jag trodde barn alltid luktade blommor?!

Faktum är väl att de praktiskt taget alltid luktar lite udda. Typ fisk, köttbullar, blöja, lera...:D

(måste vara ngt fel på min näsa, det sägs ju att griskultingar och bebisar luktar helt underbart :p)
 
Sv: Vårmammor 2010 &Co del 20 :heart

Fast C luktar faktiskt inte illa nånstans. Han kan man snusa på hur länge som helst! :)
T.o.m hans bajs luktar iprincip ingenting.
 
Sv: Vårmammor 2010 &Co del 20 :heart

(måste vara ngt fel på min näsa, det sägs ju att griskultingar och bebisar luktar helt underbart :p)

Tycker det är lite läskigt faktiskt att en nyfödd kulting och en bebis har samma doft. Det var väl bland det första vi fick "lära" oss på gymnasieskolan, alla tyckte så klart läraren var knäpp i kolan men, nu så här på äldre dar, så inser man ju att det är sant :o:love: Fast för kultingen går det över rätt fort :)
 
Sv: Vårmammor 2010 &Co del 20 :heart

De är ju lite oavsett fruktansvärt söta :) kultingarna alltså.

(som stadsbarn jag är har jag bara stött på ett par stycken iofs.). (Håller btw med om att de luktar lite likadant, men det är inte en doft som känns extraspeciell.)
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Det är dags för en ny tråd :heart Försökte hitta den senaste listan men vet att det hänt en hel del sen dess, så uppdatera gärna...
38 39 40
Svar
787
· Visningar
71 416
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 321
Senast: jemeni
·
Kultur JUNI 24/6 Annie Lööf, före detta partiledare, jurist 25/6 Renée Nyberg, programledare 26/6 Axel Gordh Humlesjö, journalist 27/6...
13 14 15
Svar
294
· Visningar
20 660
Senast: Rie
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 407
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp