Bukefalos 28 år!

Vårmammor 2010 del 9

Sv: Vårmammor 2010 del 9

Men, det jag skulle säga var, vilken söt avatar du har nu :)

Tackar! Har tänkt byta länge men aldrig fått tummen ur. Fölet på bilden innan har blivit 5 år och sålts, kändes inte riktigt aktuellt längre.

Visst är hon söt på bilden!!! Hade den på inbjudningarna till hennes namngivning :love:
 
Sv: Vårmammor 2010 del 9

Tittade lite på bandet och jämförde med det jag hade. Abilican har smalare och kortare löpyta och är du lång/ är 167 cm så kan det bli svårt att springa fort/ jag är glad om jag springer :crazy: på det. Har inte sprungit på ett sånt smalt band, men ju smalare det är destå mer koncentrerad måste man vara för att inte vingla och trampa utanförJag som vinglar även när jag går på vanlig mark.... Sen är det 1,5 hk och det kan betyda att det går ryckigt om du är tung/ 72-73 kg nu, önskar komma ner till 60 kg, är du lätt har det nog ingen betydelse.

När jag köpte band kollade jag mest på storleken på löpytan, men har som sagt ingen aning om hur det är att springa på ett som är lite mindre. Med tanke på nypriset är det säkert ett helt okej band! :idea:
Beg skulle de ha 3500 kr, nypriset är betydligt högre.
 
Sv: Vårmammor 2010 del 9

Verkar trevligt att titta på tv samtidigt!! Plus att S kan ligga och leka med sina leksaker eller liknande! (tills hon börjar krypa runt överallt....)
 
Sv: Vårmammor 2010 del 9

*kl*

blandad kompott!

Cyllene: Det måste vara väldigt frusterande att inte kunna göra någonting! Jag ska genast sluta gnälla över min förkylning med hals o öron ont.

Nej, vi har inte heller fått någon kallelse till tandläkaren.

Armani: Det är bättre om någon annan som har drulleförsäkring har tappat den :angel:

Ang motion så gick jag 600 meter i torsdags. Men nu fick jag antibiotika igår så snart blir jag kanske äntligen piggare. Men nu har sambon blivit dålig , nu snarkar han så hela sovrummet skakar därför sitter jag här :grin: typiskt när A sovit hyfsat!

BOEL testet görs det ännu? Trodde att testet de gjorde på BB ersatte det gamla BOEL testet ?

Barnsäkring, vi funderar på att sätta upp grindar så att han inte kommer åt skåpen öht i köket. Hatar att hålla på och pilla med lådor som är barnspärrade när jag håller på i köket. Vi har en Köksö i mitten så det är bara en grind på var sida som behöver sättas upp. Försöker använda Nej/Nein när han är på saker som han inte ska, den enda som lyssnar är hunden som ser förtvivlad ut och undrar vad hon gjort för fel...
 
Sv: Vårmammor 2010 del 9

Sent svar, men jag ligger lite efter i tråden.
Vi har en maxi cosi mobi, M väger inte heller 9 kilo än, men i affären sa de att det var längden som spelade roll. Be Safe gick bort för oss också pga kilona.

Akta graco cosmic comfort s gick bort pga nackstödet som man inte får ta bort och gör att stolen växs ur ganska fort. Vi är väldigt nöjda med stolen allihopa, M vantrivdes så i babyskyddet, så det var därför vi redan bytte.
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Det är dags för en ny tråd :heart Försökte hitta den senaste listan men vet att det hänt en hel del sen dess, så uppdatera gärna...
38 39 40
Svar
787
· Visningar
71 628
Kultur JUNI 24/6 Annie Lööf, före detta partiledare, jurist 25/6 Renée Nyberg, programledare 26/6 Axel Gordh Humlesjö, journalist 27/6...
13 14 15
Svar
294
· Visningar
20 720
Senast: Rie
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
15 468
Senast: Lobelia
·
Kultur I morgon smäller det! Här är startordningen i finalen. 1. 🇦🇹 Austria | Teya & Salena - Who The Hell Is Edgar? 2. 🇵🇹 Portugal | Mimicat...
18 19 20
Svar
388
· Visningar
19 593
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp