Vart gör ni av era prisrosetter ?

C

clownen

Har en fråga som jag önskar få hjälp med - Vart gör ni av era prisrosetter som ni vunnit på tävlingar bedömningar osv ?

Själv så har jag mina liggandes i en kartong hemma :crazy: då jag forfarande inte hittat vart man kan köpa rosettskåp att hänga på väggen.

Ni som har rosettskåp kanske kan berätta vart ni köpt dem ? :confused: Kanske också vad det är för typ av skåp osv.

Hälsningar Helen Eriksson
www.stalltortuna.com
 
Sv: Vart gör ni av era prisrosetter ?

hej jag har satt upp fiskelinor på väggen där jag sen sätter fast ROSETTERNA
sen har jag två hyllor för pokaler och så framtill på hyllorna hänger medaljerna.... så har jag
vet att man kan köpa rosettskåp på börjes men jag tycker inte det är så snyggt... :p
 
Sv: Vart gör ni av era prisrosetter ?

Minna ligger också i en låda yvärr:(
 
Sv: Vart gör ni av era prisrosetter ?

Jag har mina prisrosetter hängandes på väggen o clear rounderna i en låda..
 
Sv: Vart gör ni av era prisrosetter ?

har satt upp gardinspiraler på väggen och hängt rosetterna där. Plaketter och medaljer har jag på en hylla.
 
Sv: Vart gör ni av era prisrosetter ?

Har ett snöre på en hylla där Patsys rosetter sitter. På hyllan så finns "pryttlarna" man får också. Dock är den full nu efter nästan tre år av utställningar och liknande, måste sätta upp en till men det är trångt i stugan. Kärt besvär dock :)
 
Sv: Vart gör ni av era prisrosetter ?

Uppsatta på väggen!
Har inte vunnit annat än rosetter, så jag har inget behov av ett prisskåp... Men skulle gärna vilja ha ett behov av det! :D
 
Sv: Vart gör ni av era prisrosetter ?

rosetterna hänger på ett snöre över sängen :) och plaketter står brevid alla mina fina kort på pållar!
 
Sv: Vart gör ni av era prisrosetter ?

rosetterna sitter på väggen runt en bild av mej och min pålle när vi tävlar å plaketterna sitter uppspikade på boxdörren
 
Sv: Vart gör ni av era prisrosetter ?

Innan hade jag en lina uppsatt som alla hängde på, men nu ligger alla nerpackade i kartonger. Har dock en på en ram med foto på hästen. Ska väl försöka få upp dom igen men vet inte var dom ska sitta.
 
Sv: Vart gör ni av era prisrosetter ?

Jag har dem istället för gardiner i arbetsrummet, der rätt kul ut men å andra sidan släpper jag inte in så många i kaoset där.
 
Sv: Vart gör ni av era prisrosetter ?

Jag har haft mina i sängkammaren men tog ner dem innan jul (maken tyckte att de var fula :D). Ska sätta upp dem i sadelkammaren nu har jag tänkt, men ännu ligger de i en plastkasse nere i stallet.

Jag brukar bara ha häftstift/nubb med trådar emellan att hänge dem på. Då får man dem rätt så tätt o det är snyggare än skåp tycker jag (ser så skrytigt ut också...:galen:).
 
Sv: Vart gör ni av era prisrosetter ?

jag har mina få rosetter på vägen ovanför min sång och mina medaljer (från handbollen, fotbollen och friidrotten) nedanför.
pokaler och dyl har jag på en hylla har tyvärr inte blivit så många än men vi jagar
i lektionsstallet brevid oss har dom tavlor från IKEA som dom har spänt snören i, dom är ganska så djupa så rosetterna får plats, men inte så jätte snygga för i bland så ser man inte hela rosetten.
 
Sv: Vart gör ni av era prisrosetter ?

jag har mina hängandes på tavlor fast måste sätta upp fler tavlor snart..
 
Sv: Vart gör ni av era prisrosetter ?

Tack för alla svar ! :D Men är det verkligen ingen som vet vart man kan köpa snygga skåp att hänga på väggen :confused:

Hälsningar Helen
www.stalltortuna.com
 
Sv: Vart gör ni av era prisrosetter ?

På väggen längs med taket..
Hänger på ett blå/gula siden/bomullsband eller vad det är för material..
 
Sv: Vart gör ni av era prisrosetter ?

:crazy: Blev förskräkt när jag läser att ni har era rosetter i en låda/kartong :smirk:
Mina hänger uppe med medaljer och bucklor. Den häst som inte skall tävlas mer dom rosetterna har jag ramat in, så att dom inte blir förstörda av damm mm
 
Sv: Vart gör ni av era prisrosetter ?

Jag har varit där inne!!!!!!

Jag har mina med min stora häst i hallen och sedan alla gamla på fd ponnyer som jag tävlat på mitt rum.
 
Sv: Vart gör ni av era prisrosetter ?

Både sonen och jag har dom upphängda i varsiett rosettskåp.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 797
Senast: ako
·
Hästmänniskan Blir så himla trött på mig själv! Behöver skriva av mig lite. Mitt liv de senaste kanske fem åren har gått ut på att jag mer eller...
2
Svar
28
· Visningar
2 470
Senast: bobbbo
·
  • Artikel
Dagbok Ja, jag är 38 år och det slår aldrig fel att prata med mor eller moster. De kan va glatt men det kommer ALLTID en "gör såhär" från dem...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 129
Senast: Nepenthe
·
Kropp & Själ God morgon, och gott nytt år! :heart Jag har lite nätfasta över ledigheterna men behöver verkligen er expertis just nu. Jag berättade...
2
Svar
38
· Visningar
3 705
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp