Vart gör ni av era prisrosetter ?

Sv: Vart gör ni av era prisrosetter ?

clownen skrev:
Har en fråga som jag önskar få hjälp med - Vart gör ni av era prisrosetter som ni vunnit på tävlingar bedömningar osv ?

Själv så har jag mina liggandes i en kartong hemma :crazy: då jag forfarande inte hittat vart man kan köpa rosettskåp att hänga på väggen.

Ni som har rosettskåp kanske kan berätta vart ni köpt dem ? :confused: Kanske också vad det är för typ av skåp osv.

Hälsningar Helen Eriksson
www.stalltortuna.com
Jag hänger upp dom på väggen hemma.. man kan köpa rosett skåp på börjes tingsryd och hööks..
 
Sv: Vart gör ni av era prisrosetter ?

jag har mina rosetter upphängda på en fisklina på väggen. plaketterna sitter på hästarnas boxväggar.
 
Sv: Vart gör ni av era prisrosetter ?

En sak som jag har funderat över är
att man borde få två rosetter.
En till sig själv och en till hästen...som ska följa hästen ev. om han säljs.
Det är ju två som har presterat.
 
Sv: Vart gör ni av era prisrosetter ?

fast om man köper en häst vill man ju inte ha massor av rosetter som nån annan har ridit hem.........
 
Sv: Vart gör ni av era prisrosetter ?

He, he....nä just det men hästen kanske vill visa att han
har varit duktig.
Jag har köpt en tävlingshäst som vunnit en massa....men har inga rosetter åt honom....det kan vara kul visa medryttare
ex.vis att han har varit med i svängarna.....:-)
 
Sv: Vart gör ni av era prisrosetter ?

Ja har mina hängandes på väggen. Sen har jag en hylla för mina pokaler. :)
 
Sv: Vart gör ni av era prisrosetter ?

Men pappa har snickrat en stor ram som vi har satt hönsnät i oh sen satt i rosetterna :p
Snyggt :)
 
Sv: Vart gör ni av era prisrosetter ?

Mina hänger ovanförsängen och de som inte får plats där hänger lite överallt. :)

Pokaler och medaljer och sådant tjaffs står på två hyllor. funderar starkt på att packa ner dom, dom är ju så fula, men man kan ju inte låta bli att skryta... :p

Men nu lär det inte bli mer... :cry:
 
Sv: Vart gör ni av era prisrosetter ?

Jag har ett snöre på jag väggen som jag hänger alla rosetterna på, när den är full sätter jag upp en ny tråd och börjar på den.
 
Sv: Vart gör ni av era prisrosetter ?

Jag har ett snöre på väggen där alla hänger. Det är dock fullt nu.
 
Sv: Vart gör ni av era prisrosetter ?

Mina hänger på något slags snöre på väggen.
 
Sv: Vart gör ni av era prisrosetter ?

Du kan hänga dem antingen på ett snöre hemma på väggen, eller i stallet nånstans... :)
 
Sv: Vart gör ni av era prisrosetter ?

Alla mina ligger i en låda på vinden utom två som är lite extra betydelsefulla för mig.
 
Sv: Vart gör ni av era prisrosetter ?

Mina brukar jag ha hängandes på en tråd på väggen, men efter flytten i somras så ligger de för tillfället i en plastpåse och skräpar. Men snart ska de upp på väggen igen!
 
Sv: Vart gör ni av era prisrosetter ?

jag har mina rosetter upphängda på rader på ena kortsidan av rummet på vardera sidan av fönstret placeringar på ena sidan och clearrounde på andra sidan (blir en del sånna när man har unghäst)
 
Sv: Vart gör ni av era prisrosetter ?

Det beror på faktiskt, är de fina rosetter el. rosetter som "betyder mycket" så får dom hänga uppe med fiskelina på väggen vid en tavla jag vunnit och en förstoring på rtt kort på pållen, annars så ligger dom i en flyttlåda.
 
Sv: Vart gör ni av era prisrosetter ?

Alla rosettskåp jag har sett är så otroligt små, där kan det ju inte få plats många rosetter. Jag har fått ihop så otroligt många nu och flera är enormt stora.
Jag ska ta mig i kragen och hänga upp dom på nån lina på väggen, men inte alla.
 
Sv: Vart gör ni av era prisrosetter ?

har alle hengende på veggen i stallen :)
Jeg ser på det som god reklame,jeg :banana: :banana:
 
Sv: Vart gör ni av era prisrosetter ?

De sitter på väggen. Har satt upp dem i olika avdelningar så varje häst har sina rosetter för sig oxå en namnskylt med hästens namn, födelseår, stam under. Ser ganska snyggt ut!
 
Sv: Vart gör ni av era prisrosetter ?

Just nu så hänger mina rosetter på en affisch ovanför min säng, men så fort jag får min 6:e rosett kommer jag att hänga upp ett "band" och hänga rosetterna där. Placketterna tycker jag att du ska spika upp på din hästs boxdörr!
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 210
Senast: ako
·
Hästmänniskan Blir så himla trött på mig själv! Behöver skriva av mig lite. Mitt liv de senaste kanske fem åren har gått ut på att jag mer eller...
2
Svar
28
· Visningar
2 930
Senast: bobbbo
·
  • Artikel
Dagbok Ja, jag är 38 år och det slår aldrig fel att prata med mor eller moster. De kan va glatt men det kommer ALLTID en "gör såhär" från dem...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 215
Senast: Nepenthe
·
Kropp & Själ God morgon, och gott nytt år! :heart Jag har lite nätfasta över ledigheterna men behöver verkligen er expertis just nu. Jag berättade...
2
Svar
38
· Visningar
3 809
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp