Vart gör ni av era prisrosetter ?

Sv: Vart gör ni av era prisrosetter ?

Dom låg i plastpåsar tills jag flyttade och fick plats för dom i garderoben. Vill inte ha dom synligt inne men gärna i stallet.
 
Sv: Vart gör ni av era prisrosetter ?

Roseterna hänger på väggarna lite här och där... plaketterna ligger och skräpar i nån låda.. den enda pokalen jag har står i förrådet på nån gammal hylla...
 
Sv: Vart gör ni av era prisrosetter ?

Mina föräldrar har ett skåp i trä med glas dörrar och hyllor där jag har mina pokaler och rosetter. det är även lampor i som gör att pokalerna syns lite extra! supersnyggt tycker jag! tror att skåpet är köpt på IKEA :D
 
Sv: Vart gör ni av era prisrosetter ?

Vissa på väggen i sadelkammaren å vissa hemma i ett skåp,orkar inte heller börja hänga upp dem då jag ska flytta det här året.*lat*
 
Sv: Vart gör ni av era prisrosetter ?

förut hade jag snöre på väggen som jag satte upp dem på, men numera ligger dem i en låda. Senare ska vi väl sätta upp alla på någon vägg igen...
 
Sv: Vart gör ni av era prisrosetter ?

Jag sätter fast dom i listen längst uppe på väggen i hallen och jobbar mig längs väggen. Efter denna säsong hoppas jag vi fyllt hela hallisten. smidigt och bra!
 
Sv: Vart gör ni av era prisrosetter ?

Mina hänger på snören i rader liksom under varandra längst uppe vid taket i mitt rum. Kanske 25-30 st på varje rad. Pokalerna står på min fönsterbräda (har inga hyllor...) och medaljerna hänger på gardinstången bakom gardinen...
 
Sv: Vart gör ni av era prisrosetter ?

Mina ligger i en låda på vinden. Hade dem hängandes i ett snöre på väggen innan, men när jag bytte rum så passade de liksom inte in. Brukar låta nya rosetter hänga framme ett tag innan de hamnar i lådan.
 
Sv: Vart gör ni av era prisrosetter ?

jag har också mina nånstans i en kartong :crazy: Tycker inte alls det är snyggt att ha dem på vägen inomhus och stallet är inte klart ärn så där blir de bara förstörda...

Ska dock hänga upp dem på fiskelinor, plaketter etc på hyllor - den dagen den sorgen ;)
 
Sv: Vart gör ni av era prisrosetter ?

Har byggt mitt rosettskåp själv där hänger en del rosetter andra ligger i en låda.

Såg att eko (hyllinge) hade ett rosettskåp.
 
Sv: Vart gör ni av era prisrosetter ?

Har de stora rosetterna upphängda på väggen. De andra ligger i en låda.
Känns inte som att det är så mycket att komma med med rosetter som är sammanlagt 10cm långa... :angel: ;)
 
Sv: Vart gör ni av era prisrosetter ?

Jag har mina uppsatta på väggen. Sätter upp dom på sådanna här stora anslagstavlor i "väv" med träram.
En tavla för varje häst. :idea:
 
Sv: Vart gör ni av era prisrosetter ?

Vi har satt upp en lina längs med taket i vardagsrummet - där syns de bäst. :d Självklart hänger unghästrosetterna först - jag är mäkta stolt över bäbisens insatser. (Nåja, bäbis och bäbis, hon blir ju sex i år.)
 
Sv: Vart gör ni av era prisrosetter ?

Mina hänger på tvättlinor som jag satt upp på väggen i vårt gästrum... jättefint... sen har jag alla pokaler och plaketter i ett vitrinskåp på samma ställe... kanske låter lite väl ambitiöst men det är jättesnyggt :love: ...
 
Sv: Vart gör ni av era prisrosetter ?

jag har ca 20 st hängande på väggen i ett uppspänt snöre, resten ligger och dräller i bokhyllan... :crazy: Fast det är nog snart dags att åtgärda dem också. :angel:
Pokalerna 3 st....förlåt två av dem den tredje är för tillfället kidnappad av syrran, står också i bokhyllan.. :p

/Carina :eek:
 
Sv: Vart gör ni av era prisrosetter ?

Plaketterna spikar jag upp på boxväggen ungefär fem minuter efter att jag kommit hem från tävlingen... :banana: De är j-ligt viktiga!Ha Ha. Rosetterna ger jag till min yngsta dotter som hänger dem på väggen i sitt rum...
 
Sv: Vart gör ni av era prisrosetter ?

Mina rosetter hänger i rader längs väggarna, pokalerna står i ett glasskåp, diplom/hederspriser/övrigt finns lite överallt i huset! :love: Snyggt och snobbigt! ;)
 
Sv: Vart gör ni av era prisrosetter ?

Mina priser hänger i ett IKEA-växthus i glas. Det är som ett vitrinskåp mot väggen. Hälsar Inelin
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 156
Senast: ako
·
Hästmänniskan Blir så himla trött på mig själv! Behöver skriva av mig lite. Mitt liv de senaste kanske fem åren har gått ut på att jag mer eller...
2
Svar
28
· Visningar
2 916
Senast: bobbbo
·
  • Artikel
Dagbok Ja, jag är 38 år och det slår aldrig fel att prata med mor eller moster. De kan va glatt men det kommer ALLTID en "gör såhär" från dem...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 213
Senast: Nepenthe
·
Kropp & Själ God morgon, och gott nytt år! :heart Jag har lite nätfasta över ledigheterna men behöver verkligen er expertis just nu. Jag berättade...
2
Svar
38
· Visningar
3 806
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp