Vart gör ni av era prisrosetter ?

Sv: Vart gör ni av era prisrosetter ?

Min prisrosseter hänger som på band över min dörr och på väggen..
 
Sv: Vart gör ni av era prisrosetter ?

Mina ligger i en hög i min bokhylla, är ju en hel del så det ser inte särskilt snyggt ut.
Ska köpa ramar och sätta de finaste och mest betydelsefulla rosetterna tillsammans med bilder på varje häst som vunnit rosetterna. Alltså en ram / häst.:D
 
Sv: Vart gör ni av era prisrosetter ?

just nu ligger de i fönstret i stallkammaren
De ramkaden ner från väggen...
 
Sv: Vart gör ni av era prisrosetter ?

jag har mina rosetter liggnades i placeringordning på en bokhylla lite snyggt, min storhäst 3 rosetter sitter på en glasskål i ena hyllar så dom hänger ner lite fint,
och 2 hänger på en tavla som är på mig och imoo när vi hoppar.
cleround rosetterna ligger i glasskålen,
pokalerna står på mitt skrivbord,
 
Sv: Vart gör ni av era prisrosetter ?

Jag brukar oftast hänga upp dem på väggen, men det är frågan om jag får plats nu med så många som jag fått det senaste året.
 
Sv: Vart gör ni av era prisrosetter ?

Jag har bara två rossetter och de två hänger på ett snöre på väggen.

//Bea
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 791
Senast: ako
·
Hästmänniskan Blir så himla trött på mig själv! Behöver skriva av mig lite. Mitt liv de senaste kanske fem åren har gått ut på att jag mer eller...
2
Svar
28
· Visningar
2 462
Senast: bobbbo
·
  • Artikel
Dagbok Ja, jag är 38 år och det slår aldrig fel att prata med mor eller moster. De kan va glatt men det kommer ALLTID en "gör såhär" från dem...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 127
Senast: Nepenthe
·
Kropp & Själ God morgon, och gott nytt år! :heart Jag har lite nätfasta över ledigheterna men behöver verkligen er expertis just nu. Jag berättade...
2
Svar
38
· Visningar
3 703
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp