Vart gör ni av era prisrosetter ?

Sv: Vart gör ni av era prisrosetter ?

är det inte:
täcke till häst, hederspris till kusk/ryttare, rosett till ägaren, pengar går väl till tränare el. ägare??
 
Sv: Vart gör ni av era prisrosetter ?

Jag har mina hängandes på en hästpläd (pläd med hästmotiv) som sitter fast på väggen snett bredvid min säng... där hänger alla mina 6 st rosetter (varav den nyaste är från idag)
 
Sv: Vart gör ni av era prisrosetter ?

Jag har alla mina rosetter på väggen runt ett foto av mig och hästen in action på terrängbanan :)
 
Sv: Vart gör ni av era prisrosetter ?

Min hänger i sadelkammaren...och samlar damm....hmmm...
 
Sv: Vart gör ni av era prisrosetter ?

Man kan göra en egen tavla där du kan hänga upp rosetterna
Bestäm själv vilken storlek Ni vill ha på tavlan, rekommenderar måttet 800*800 mm.
 
Sv: Vart gör ni av era prisrosetter ?

Sätter spik i väggen, spänner snören mellan och hänger sen upp dom :D
Pokalerna står på hyllor och medalejrna brukar jag hänga på pokalerna
 
Sv: Vart gör ni av era prisrosetter ?

De hänger en av väggarna i mitt rum! Mitt i allt hänger ett foto på mej och Cashmir tapetserade med rosetter från en riktigt lyckad tävling, man behöver bara titta på den för att komma i tävlingsstämmning :)
 
Sv: Vart gör ni av era prisrosetter ?

Då man inte vet vad man ska göra av rosetterna, då har man ett... LYXPROBLEM! :D
 
Sv: Vart gör ni av era prisrosetter ?

När jag bodde hemma tapetserade jag väggarna med rosetterna. Satte upp små skruv i väggen som jag drog tunnare linor imellan, där rosetterna kunde hänga. Nu vet jag inte riktigt var alla rosetter är, tror de är på föräldrarnas vind. Några av de senaste rosetterna sitter uppe i hallen tillsammans med hundens prisrosetter, de andra slängs in i garderoben:angel:
 
Sv: Vart gör ni av era prisrosetter ?

Rosetter pokaler o dyl är så fult så jag har dem undangömda i ett skåp:angel: ...Jag vill ju inte slänga dem som en av mina kompisar gör..
 
Sv: Vart gör ni av era prisrosetter ?

Just de ja, ska väl berätta var mina andra priser finns oxå ;):
Medaljerna: Hänger på spikar på väggen
Diplom: Hänger under rosetterna på väggen
Stallplaketterna: Uppspikade på hästens box
Pokaler har jag inga:angel:
 
Sv: Vart gör ni av era prisrosetter ?

Rosetter pokaler o dyl är så fult så jag har dem undangömda i ett skåp:angel: ...Jag vill ju inte slänga dem som en av mina kompisar gör..

Ofta fult :confused: :eek: Det är så jävla snyggt! Sär, hon som slänger det!:mad:
 
Sv: Vart gör ni av era prisrosetter ?

ja lixom.. varför går man inte bara till sekritariatet och lämnar tillbaka dem? då blir ju arrangörena glada!
 
Sv: Vart gör ni av era prisrosetter ?

Köp en stor lampskärm utan tyg (typ "boll" att hänga i taket). Den är som ett nät och man kan klämma fast rosetterna i "gallret". Blir lite "kitch". OBS! Inte lämpligt att ha glödlampa i om "flärparna" i de översta rosetterna hänger inåt.
 
Sv: Vart gör ni av era prisrosetter ?

Jag har köpt ramar och stoppat in dom där:) funkar om det är en bred ram och det är snyggare än ha på tråd
 
Sv: Vart gör ni av era prisrosetter ?

De fina rosetterna (från större tävlingar) sätter jag upp i sadelkammaren på fiskelina mellan två spikar.

Rosetter jag får från andra tävlingar lägger jag i en kartong, eller så lämnar jag tillbaka dem till sekretariatet efter prisutdelningen.

Jag är så trött på rosetter!! :crazy: Vilket i-lands problem!
 
Sv: Vart gör ni av era prisrosetter ?

har mina på väggen jag... vill ha dem framme så det ligger så mycket svett o tårar bakom dem ;)
 
Sv: Vart gör ni av era prisrosetter ?

Kolla med de som säljer medaljer och pokaler. De borde veta.

Eller så kan du köpa ett billigare vitrin-skåp att förvara dem i= jättesnyggt!!
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 797
Senast: ako
·
Hästmänniskan Blir så himla trött på mig själv! Behöver skriva av mig lite. Mitt liv de senaste kanske fem åren har gått ut på att jag mer eller...
2
Svar
28
· Visningar
2 469
Senast: bobbbo
·
  • Artikel
Dagbok Ja, jag är 38 år och det slår aldrig fel att prata med mor eller moster. De kan va glatt men det kommer ALLTID en "gör såhär" från dem...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 129
Senast: Nepenthe
·
Kropp & Själ God morgon, och gott nytt år! :heart Jag har lite nätfasta över ledigheterna men behöver verkligen er expertis just nu. Jag berättade...
2
Svar
38
· Visningar
3 704
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp