Vart gör ni av era prisrosetter ?

Sv: Vart gör ni av era prisrosetter ?

kl

Jag har hittils haft mina rosetter på en stor tavla som tagit upp en hel vägg i mitt rum, men nu får dom inte plats där längre (:banana: ) så jag ska börja hänga upp dom nya på snöre på den andra väggen.

Det känns lite synd att ha dom på mitt rum, för i alla fall dom finaste skulle man vilja "visa upp" lite för gäster och så, men samtidigt så tror jag inte det vore så poppis av mina föräldrar (jag bor hemma hos dom ja...).

Pokalerna däremot har jag ståendes på en hylla i vardagsrummet.
Plaketterna sitter såklart på ponnyns boxdörr!


Jag förstår inte dom som har rosetterna i stallet... jag tycker dom skulle vara i vägen och bli smutsiga och förstörda där?
 
Sv: Vart gör ni av era prisrosetter ?

Jag har satt in dom i ett köpt skåp i från Ik*a som det är glas dörrar på ;)
Så här:

Sorry för den stora bilden :(

Rosettertre.jpg
 
Sv: Vart gör ni av era prisrosetter ?

jag hänger upp alla mina rosetter på väggen och plaketterna på ponnyernas dörrar! Pokalerna står i ett glas-skåp! Man måste ju hänga upp sina rosetter och priser!!:rofl: :)
 
Sv: Vart gör ni av era prisrosetter ?

Rosetterna hänger jag upp på väggen i mitt rum och plaketterna på boxen:)
 
Sv: Vart gör ni av era prisrosetter ?

Jag köpte en scrapbooking ram idag på Panduro, den är 31 cm 31 cm med plexiglas fram och träskiva bak. I den kan det nog gå in 12-16 rosetter beroende på hur mycket man packar ihop dem. Jag har satt mina i 3 höjdrader med 4 rosetter på varje rad, en rad med bara 3 st dock så jag hoppas få fylla den platsen snart. Blev inspirerad att ta fram dem från kartongen när jag läste denna tråd.
Sätter ni era rosetter i placeringsordning eller datumordning?
Jag har satt mina i datumordning.
 
Sv: Vart gör ni av era prisrosetter ?

Jag sätter dom efter datum.
Men det synns ju på bilden också :D
 
Sv: Vart gör ni av era prisrosetter ?

Jag har gjort ett jättefint arrangemang med mina rosetter, ridmärker och medaljer men tejp är inte så pålitligt som man vill att det ska vara så det lossnade på ena sidan. Nu hänger de lodrätt ner. Måste ta tag och göra något ordentligt åt dem:rofl:
 
Sv: Vart gör ni av era prisrosetter ?

Har en fråga som jag önskar få hjälp med - Vart gör ni av era prisrosetter som ni vunnit på tävlingar bedömningar osv ?

Själv så har jag mina liggandes i en kartong hemma :crazy: då jag forfarande inte hittat vart man kan köpa rosettskåp att hänga på väggen.

Ni som har rosettskåp kanske kan berätta vart ni köpt dem ? :confused: Kanske också vad det är för typ av skåp osv.

Hälsningar Helen Eriksson
www.stalltortuna.com

Jag har mina roserrter i ett hemma byggt rosettskåp... :rofl:
 
Sv: Vart gör ni av era prisrosetter ?

Jag har alla hängane på väggen tillsamans med pokalerna som står på en hylla;) Med bilder på oss imitten typ.=D
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Vart gör ni av era prisrosetter ?

jag har satt två spikar på väggen i mitt rum och knytit en tråd emellan. sedan hänger jag rosetterna där :) men min häst är så duktig så jag får snart skaffa mig en lite längre lina :D
 
Sv: Vart gör ni av era prisrosetter ?

Mina ligger i en karotong før tillfællet :devil:
 
Sv: Vart gör ni av era prisrosetter ?

*kl*

Rosetterna hängs på väggen i mitt rum, medaljer likaså, pokaler står på en hylla och plaketterna ska ut till pollans boxdörr.
 
Sv: Vart gör ni av era prisrosetter ?

Jag har inte mina i ngt skåp jag har en lina på väggen coh sätter mina få rosetter där :)
 
Sv: Vart gör ni av era prisrosetter ?

Hejsan.

Jag har en rosetthylla på min vägg, men hittils har jag bara 6 rosetter av 7 tävlingar. Men den kommer snart bli full så jag ska nog hänga upp det på linor på en av långsidorna och hänga dem där istället eller oxå köpa ett riktigt stort rosettskåp :d
 
Sv: Vart gör ni av era prisrosetter ?

mina hännger på en vägg
 
Sv: Vart gör ni av era prisrosetter ?

Min hänger på väggen.
Ni som har dem i en låda häng upp dem man ska ju vissa hur duktig man e hehe:)
 
Sv: Vart gör ni av era prisrosetter ?

Mina hänger i ovankanten på en affisch :D
 
Sv: Vart gör ni av era prisrosetter ?

Förut gjorde jag ett skåp där jag kunde hänga rosetterna, det blev dock för litet och då satte jag dom på ett snöre längs väggen. Nu har jag flyttat och inte fått upp dom så dom ligger i en låda nånstanns.. plaketterna sitter på boxväggen. :p
 
Sv: Vart gör ni av era prisrosetter ?

Mina rosetter hänger fint i min sadelkammare, plaketterna sitter på boxdörrarna och pokaler och medaljer har jag på en hylla i mitt rum! :)
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 791
Senast: ako
·
Hästmänniskan Blir så himla trött på mig själv! Behöver skriva av mig lite. Mitt liv de senaste kanske fem åren har gått ut på att jag mer eller...
2
Svar
28
· Visningar
2 454
Senast: bobbbo
·
  • Artikel
Dagbok Ja, jag är 38 år och det slår aldrig fel att prata med mor eller moster. De kan va glatt men det kommer ALLTID en "gör såhär" från dem...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 127
Senast: Nepenthe
·
Kropp & Själ God morgon, och gott nytt år! :heart Jag har lite nätfasta över ledigheterna men behöver verkligen er expertis just nu. Jag berättade...
2
Svar
38
· Visningar
3 702
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Att bjuda någon?
  • Bra hörlurar

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp