Bukefalos 28 år!

Vi dejtar vidare - del 14

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det som hände var att jag klappade honom på rumpan när vi höll på att skoja (något han verkade vilja). Då skrattade han och sa metoo någonting O_o.

Jag ska ge honom en chans. Var det bara ett extremt klumpigt skämt eller är det hans åsikter som sipprar fram?

Det skulle jag överhuvudtaget inte bry mig om, känner massor med trevliga seriösa människor som skulle kunna dra ett sådant skämt. Men om det är känsligt för dig så ta upp det med honom.
 
Skulle du kunna utveckla det ? Hur framställer dom sig oattraktivt ?
Kortfattat:
Extremt stereotypiskt manligt. Spännisbilder, bilder där de ska se "farliga" ut, kravlistor på hur tjejer ska vara eller beskrivningar av hur de ska behandla tjejen (på ett sätt som får det att framstå som att hon bara ska vara en söt liten korkad prydnad)... typ så. Eller så har de så usla bilder att det knappt går att få en aning om hur de ser ut och inte heller har de någon presentation annat än att de skriver just längden.
 
Kortfattat:
Extremt stereotypiskt manligt. Spännisbilder, bilder där de ska se "farliga" ut, kravlistor på hur tjejer ska vara eller beskrivningar av hur de ska behandla tjejen (på ett sätt som får det att framstå som att hon bara ska vara en söt liten korkad prydnad)... typ så. Eller så har de så usla bilder att det knappt går att få en aning om hur de ser ut och inte heller har de någon presentation annat än att de skriver just längden.
Håller sååååå med dig. Jag tänker att de inte förstår något om hur kommunikation fungerar. Och då är jag inte intresserad:angel:
 
Kortfattat:
Extremt stereotypiskt manligt. Spännisbilder, bilder där de ska se "farliga" ut, kravlistor på hur tjejer ska vara eller beskrivningar av hur de ska behandla tjejen (på ett sätt som får det att framstå som att hon bara ska vara en söt liten korkad prydnad)... typ så. Eller så har de så usla bilder att det knappt går att få en aning om hur de ser ut och inte heller har de någon presentation annat än att de skriver just längden.

Hehe, ok :D. Då är jag med...
Men då ska jag komma med mitt kvinnor också minsann.
Gör allt det där. Fast istället för farliga bilder är det bilder med djupa urringningar och putande läppar på varenda bild :p .
Sen kan jag inte förstå dom som ska ha en förvrängd snapchat bild där man knappt ser hur personen ser ut. Utan man har lagt till nå morrhår och kaninöron eller nåt. Men jag kanske är för gammal för att förstå grejen med snapchat :p
 
Senast ändrad:
Hehe, ok :D. Då är jag med...
Men då ska jag komma med mitt kvinnor också minsann.
Gör allt det där. Fast istället för farliga bilder är det bilder med djupa urringningar och putande läppar på varenda bild :p .
Sen kan jag inte förstå dom som ska ha en förvrängd snapchat bild där man knappt ser hur personen ser ut. Utan man har lagt till nå morrhår och kaninöron eller nåt. Men jag kanske är för gammal för att förstå grejen med snapchat :p
Men tjejer som ska se så farliga och arga ut, visa sina muskler och gärna någon boxningspose där de slår mot kameran, blir vanligare och vanligare.
 
Okej dejt igår. Trevlig kille, vi fastnade framför TVn och såg skräckfilmer hela kvällen, han fick sova över och han var väl gullig men.... sexet var inte bra överhuvudtaget. Han rörde mig knappt och verkade mest tro att det räckte om han kysste mig på halsen. :rofl: Nej, han får ingen ny chans haha, jag som enväldig domare har låg toleranströskel om en sån viktig bit inte fungerar från början.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Hej! Jag är nyfiken på att höra om eran märkligaste dejt ni har varit på :) Jag har varit på några som milt sagt inte riktigt blev som...
2 3
Svar
45
· Visningar
5 610
Senast: Sasse
·
Hästmänniskan Hej, ridlärare (27 år) här. Hoppas att detta är okej att fråga här, annars får ni säga till, vet inte vilket annat forum man kan vända...
Svar
2
· Visningar
863
Senast: Roheryn
·
Kropp & Själ Dejtar en kille som inte vill använda kondom. den blir helt slak.. Har dejtat en del och detta verkar väldigt vanligt, killar vill inte...
2
Svar
36
· Visningar
4 215
Bukefalos I den nya versionen av forumet som jag hoppas kunna uppdatera till snart finns det möjlighet att konvertera bilder till webp-formatet...
Svar
1
· Visningar
185
Senast: Snubbelfot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp