Bukefalos 28 år!

Vi dejtar vidare - del 14

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag dejtar forfarande den seriösa killen och har bl.a. därför inte haft tid/behov att träffa min kk. Ska träffa båda i veckan :D.

Senast jag träffade den seriösa skämtade han om metoo och det knöt sig rejält i magen på mig :crazy:. Blev stum och det var den sämsta tajmingen att fråga vad han verkligen menade, men jag ska ta upp det nästa gång vi ses.

Jag tycker INTE det är ok att män skämtar om det.
 
De flesta män på tinder skriver ingenting, alternativt skriver de bara hur långa de är :grin:
(Åtminstone de män som finns häromkring)

Längden är väl allt ni kvinnor behöver veta? ;):D

Förövrigt är det samma med kvinnor. Däremot upplever jag att de tjejer som har längre profiler och som bemödat sig att skriva är mer seriösa och lättare att få igång en konversation med...
 
Det är många som skriver ENTJ eller liknande..
Det har jag aldrig sett förut.. Att resultat från personlighetstest är något de lägger ut..
 
Längden är väl allt ni kvinnor behöver veta? ;):D

Förövrigt är det samma med kvinnor. Däremot upplever jag att de tjejer som har längre profiler och som bemödat sig att skriva är mer seriösa och lättare att få igång en konversation med...
Vissa verkar tro det iaf! Jag har skrivit en presentation som förklarar lite vem jag är, intressen osv, skriver att jag inte röker/dricker alkohol/vill ha barn. Avslutar med att det är kul om männen skriver något annat än bara hur långa de är, att jag gillar när folk har något intresse, någon hobby, något de tycker om vad fan som helst.

Ändå är det flera som, när vi matchar, direkt börjar babbla om just längden. Det brukar dock vara väldigt tydligt då att de har komplex kring just sådant, eller åtminstone har fått för sig att det är viktigt. Jag tar alltid bort sådana matchningar direkt...
 
Det är många som skriver ENTJ eller liknande..
Det har jag aldrig sett förut.. Att resultat från personlighetstest är något de lägger ut..
Jag har bestämt mig för att alla de är sådana som tror att de passar in i någon färdigskriven mall, att de därför är pisstråkiga och så sveper jag vänster :p (nej, jag har ingen aning om vad de olika förkortningarna står för)
 
Jag har bestämt mig för att alla de är sådana som tror att de passar in i någon färdigskriven mall, att de därför är pisstråkiga och så sveper jag vänster :p (nej, jag har ingen aning om vad de olika förkortningarna står för)
Alltså... det är ju faktiskt inte så konstigt att många killar inte får några matchningar eller mail eller vad det kan vara...
Många har en bild som är rätt suddig eller anonym. Dessutom har de ingen presentation.
Eller anonym bild och presentation som är så allmän.
De flesta får man ju inte reda på något alls om... Då är det ju inte konstigt att man inte får matchningar?
 
Ändå är det flera som, när vi matchar, direkt börjar babbla om just längden. Det brukar dock vara väldigt tydligt då att de har komplex kring just sådant, eller åtminstone har fått för sig att det är viktigt. Jag tar alltid bort sådana matchningar direkt...

What!?
Haha, är det korta killar ? Låter inte som nån bra start på en konversation :p

Kan ju iof vara så att dom vill kolla att du är OK med deras längd direkt. Då det är känsligt för många tjejer, så slipper dom bli dissade vi ett senare skede.
 
Att du ens träffar honom igen... det hade inte jag gjort.

Det som hände var att jag klappade honom på rumpan när vi höll på att skoja (något han verkade vilja). Då skrattade han och sa metoo någonting O_o.

Jag ska ge honom en chans. Var det bara ett extremt klumpigt skämt eller är det hans åsikter som sipprar fram?
 
What!?
Haha, är det korta killar ? Låter inte som nån bra start på en konversation :p

Kan ju iof vara så att dom vill kolla att du är OK med deras längd direkt. Då det är känsligt för många tjejer, så slipper dom bli dissade vi ett senare skede.
Det vet jag inte, de säger inget självmant och jag har noll och inget intresse av att fråga. Istället har jag gjort misslyckade försök att leda samtalet till något annat men insett att det inte går och då gett upp.

Män på tinder verkar öht ha en extremt skev bild av vad kvinnor är ute efter. Många framställer sig i alla fall på sätt som jag vet att både jag och vänner/bekanta ser som rakt oattraktivt... Inte konstigt om de aldrig får matchningar/dejter då.
 
Det vet jag inte, de säger inget självmant och jag har noll och inget intresse av att fråga. Istället har jag gjort misslyckade försök att leda samtalet till något annat men insett att det inte går och då gett upp.

Män på tinder verkar öht ha en extremt skev bild av vad kvinnor är ute efter. Många framställer sig i alla fall på sätt som jag vet att både jag och vänner/bekanta ser som rakt oattraktivt... Inte konstigt om de aldrig får matchningar/dejter då.

Skulle du kunna utveckla det ? Hur framställer dom sig oattraktivt ?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Hej! Jag är nyfiken på att höra om eran märkligaste dejt ni har varit på :) Jag har varit på några som milt sagt inte riktigt blev som...
2 3
Svar
45
· Visningar
5 486
Senast: Sasse
·
Hästmänniskan Hej, ridlärare (27 år) här. Hoppas att detta är okej att fråga här, annars får ni säga till, vet inte vilket annat forum man kan vända...
Svar
2
· Visningar
766
Senast: Roheryn
·
Kropp & Själ Dejtar en kille som inte vill använda kondom. den blir helt slak.. Har dejtat en del och detta verkar väldigt vanligt, killar vill inte...
2
Svar
36
· Visningar
4 187
Juridik & Ekonomi Tja, de fortsätter i samma ton. Jag försöker få ersättning för utläggen de orsakade när de inte dök upp enligt avtal. Trots skriftligt...
2 3
Svar
44
· Visningar
5 017
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp