Bukefalos 28 år!

Vi pysslar vidare, del LXXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vilken fruktansvärd natt! Äldsta har hög feber och har legat hos oss, minstingen tyckte att det var dags att gå upp kl 3 och höll låda i ca en timme med vilda (och högljudda) protester vid varje försök till ny nattning. Jag är ju inte den piggaste människan på jorden idag... täppt i näsan och ont i halsen, så det är väl ännu en förkylning på g även hos mig.
 
Vilken fruktansvärd natt! Äldsta har hög feber och har legat hos oss, minstingen tyckte att det var dags att gå upp kl 3 och höll låda i ca en timme med vilda (och högljudda) protester vid varje försök till ny nattning. Jag är ju inte den piggaste människan på jorden idag... täppt i näsan och ont i halsen, så det är väl ännu en förkylning på g även hos mig.
Det är måndag :crazy: Jag och katten Gustav har rätt om måndagar och nu har vi bevis ;)

Hoppas du slipper blir för dålig och att barnen orkar med dagen så det inte blir jättejobbigt för er alla.
 
Jösses här händer det grejer. Inte kikat in på hela helgen och bukeändras.

Stopp känner att jag inte riktigt hinner med!

PÅ jobb i tid trots att jag fick gå upp tidigare för att tvätta kollegans bil..

Lånat hans och den var nytvättad när jag fick den men jag kunde inte riktig med att lämna tillbaks den med leriga kattavtryck över hela bilen samt såg det ut som om jag varit ute och kört rally på lervägar :rofl:

Dags att ta tag i denna måndag på riktigt :)
 
Fick ett medelande av en gammal killkompis, vi har känt varandra i många herrans år och haft jätteskoj ihop aldrig något annat än vänner och ingen av oss har varit intresserad av något.
Så lite skoj att han hörde av sig.
Men.......
Jag dödade samtalet när han började snurra om sexsaker, ursäkta liksom? nej tack. :yuck: Det sägs att folk ska växa upp oftast i detta fall har det nog börja gå tillbaka mot barnstadiet igen, begynnande demens kanske?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Då jag inte är direkt anonym här på forumet så vill jag inte gå in i detaljer kring min egen situation. Men jag startar ändå en tråd med...
Svar
1
· Visningar
357
Senast: sjoberga
·
Kläder & Bli fin Jag har i ett svagt ögonblick bokat frisör på måndag. Det var länge sen jag klippte mig, säkert 8-9 månader sen.. Jag gillar inte att gå...
2
Svar
23
· Visningar
1 921
Senast: Sel
·
Småbarn Hjälp, pysselsakerna tar över vårt hem! 😅 vi har en snart 4-åring som älskar att pyssla och det får hon så gärna göra men alla grejer är...
Svar
7
· Visningar
982
Senast: Badger
·
Hemmet Jag är på väg att köpa hus,imorgon kommer mäklaren hit och värderar min lägenhet och på fredag ska jag på förhandsvisning av en liten...
13 14 15
Svar
291
· Visningar
17 595

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundlucka
  • Guldfasanerna
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp