Bukefalos 28 år!

Vi som älskar Saga Norén

Alltså. Har tittat på Skavlan nu och hon fan helt genialisk den där människan! :love:
Både som sig själv och som Saga!
 
Men hallå är det någon som sett trailern till sista avsnittet då???!!! :eek: :eek: :eek:

Tänk om Saga DÖR??!! Eller blir fälld för mord????!!!! Det kommer inte finnas tid att förklara vad som hänt med Henriks familj tror jag... :down: Jag vill ju veta!!! Inga jävla cliffhangers eller lösa trådar till en EVENTUELL nästa säsong om minst ett år typ :rage: vafaaaan

Oavsett om hon dör eller ej så va fan, ställa sig framför ett tåg? Känns inte som henne? Särskilt inte när kollegan dessutom tycks vara där. Irriterande.
 
Kollade Skavlan nu och jag trodde hon spelade Saga redan i början när hon sa "Ja" "Ja" med intensiv blick :laugh: Och sen "Du menar om det ändrat vårt sexliv?" :rofl:
 
Kollade Skavlan nu och jag trodde hon spelade Saga redan i början när hon sa "Ja" "Ja" med intensiv blick :laugh: Och sen "Du menar om det ändrat vårt sexliv?" :rofl:
Ja, det med sexlivet fick mig också att tänka så för en sekund. :D Men eftersom hela hennes persona är så annorlunda så släppte jag det.
 
Oavsett om hon dör eller ej så va fan, ställa sig framför ett tåg? Känns inte som henne? Särskilt inte när kollegan dessutom tycks vara där. Irriterande.
Nej precis det känns helt out of character??!!! Samtidigt HAR hon ju haft det väldigt svårt den här säsongen med dödsfall hit och dit särskilt hennes förra chef då och att bli anklagad för mord! men hon verkar ändå inte vara typen som ställer sig framför ett tåg utan snarare en sån som harvar på tills alla frågetecken är uträtade......
Å andra sidan med tanke på att typ HELA hennes identitet hänger på hennes jobb <bara en sån sak som att hon alltid introducerar sig också på fritiden med ett "länskrim Malmö"> så om hon förlorar det vad har hon då kvar förutom sina tankar kring sin systers självmord som kanske ändrats lite på senare tid för hon sa ju något om att eftersom hon inte kände igen sig i definitionen av lycka så kanske det var därför hon inte kunde se att hennes syster var olycklig så uppenbarligen funderar hon på det?? Så kanske en känsla av skuld över den historien kommer samtidigt som hela hennes identitet hänger på en skör tråd med mordanklagelserna..... Då kanske det inte är en helt omöjlig tanke att hon följer systerns spår??
MEN jag håller med ---> min reaktion var också att det var jävligt oväntat att hon skulle ställa sig framför ett tåg och som det verkar överväga självmord...... inte den Saga man sett tidigare alls!! Och ja särskilt när Henrik var där men jag gissar att hon kanske inte väntade sig att han skulle vara där utan att han dök upp plötsligt efter att ha räknat ut vart hon var. Eller nåt.
 
Jag tycker nästan den där trailern inför sista avsnittet visade lite för mycket!!

Nu kommer jag ju antagligen inte bli lika chockad sen när jag ser avsnittet som jag hade kunnat bli.....
 
Nej precis det känns helt out of character??!!! Samtidigt HAR hon ju haft det väldigt svårt den här säsongen med dödsfall hit och dit särskilt hennes förra chef då och att bli anklagad för mord! men hon verkar ändå inte vara typen som ställer sig framför ett tåg utan snarare en sån som harvar på tills alla frågetecken är uträtade......
Å andra sidan med tanke på att typ HELA hennes identitet hänger på hennes jobb <bara en sån sak som att hon alltid introducerar sig också på fritiden med ett "länskrim Malmö"> så om hon förlorar det vad har hon då kvar förutom sina tankar kring sin systers självmord som kanske ändrats lite på senare tid för hon sa ju något om att eftersom hon inte kände igen sig i definitionen av lycka så kanske det var därför hon inte kunde se att hennes syster var olycklig så uppenbarligen funderar hon på det?? Så kanske en känsla av skuld över den historien kommer samtidigt som hela hennes identitet hänger på en skör tråd med mordanklagelserna..... Då kanske det inte är en helt omöjlig tanke att hon följer systerns spår??
MEN jag håller med ---> min reaktion var också att det var jävligt oväntat att hon skulle ställa sig framför ett tåg och som det verkar överväga självmord...... inte den Saga man sett tidigare alls!! Och ja särskilt när Henrik var där men jag gissar att hon kanske inte väntade sig att han skulle vara där utan att han dök upp plötsligt efter att ha räknat ut vart hon var. Eller nåt.

Kan köpa att hon tar livet av sig, men då ska hon göra det där hon är helt säker på att lyckas och där inte människor dyker upp och det blir drama. Det känns HELT FEL och inte alls som hon :arghh:
 
Kan köpa att hon tar livet av sig, men då ska hon göra det där hon är helt säker på att lyckas och där inte människor dyker upp och det blir drama. Det känns HELT FEL och inte alls som hon :arghh:
Jag VÄGRAR köpa att hon tar faktiskt tar livet av sig!!!
Jag tror att om det är så som det ser ut i trailern att hon funderar på självmord så är det inget genomtänkt beslut alls utan en impuls som kommer ungefär när hon står vid järnvägsspåret....
För hon gick ju dit förut en gång och sa att det kändes bra att gå dit där hennes syster dog när Henrik frågade varför hon varit där. Så jag tänker såhär att hon går dit igen men istället för att må bättre den här gången så kommer allt skit som hänt och händer henne över henne och hon får någon impuls att göra som sin syster och hoppa framför tåget. Men då dyker Henrik upp och hon gör det inte. Typ så. Gissar jag. Men ja det är bäst för dem att de löser det här på ett sätt som är någorlunda trovärdigt och bra annars blir jag besviken
 
Jag tänkte producera ett eget litet altare - till dyrkan av Bron och Saga Norén - som uppladdning till THE Finalavsnitt. Men sedan kände jag att det var lite för mycket seriemördarvibbar över ett sådant beteende, så jag gör kanske inte det ändå. :D
Skulle folk i ditt kvarter börja försvinna så skulle det kunna vara besvärande bevisning ...
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp