Vi som håller oss sysselsatta del 72

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kollat två avsnitt av greys anatomy. Jag vill fortsätta kolla men klockan ringer 04.25 imorgon :arghh: så jag måste gå och lägga mig :turd:
 
I pausen lyckades jag planera morgondagen: stallet, duscha, frisören, hämta barnet i skolan, prova ridbyxor till barnet, vaccinera oss inför resan samt köpa ny hjälm till barnet. Sen lite småsaker som att omboka däckbytet, ringa VVS-firman och ringa en butik som jag anser har tagit för mycket betalt.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

F
Tjatter FÖR FJÄRDE ÅRET I RAD kör vi ytterligare en omgång av 90 dagar. 2024 års period sträcker sig mellan 1 januari - 30 mars på grund av...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
4 968
Senast: zassoo
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 813
Kropp & Själ Jag tänkte att det kunde vara bra med en tråd där vi postar småsaker i livet som ger oss glädje, små guldkorn som gör att mörkret inte...
14 15 16
Svar
312
· Visningar
10 936
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 379

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp