Vi som håller oss sysselsatta del 72

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är du nykär?
he he nej jag vet inte så noga.

Provade du att använda en dator med två skärmar? :D
haha nej då hade jag antagligen pussat ena skärmen och kastat ut den andra genom fönstret.

Jag är så jäkla mycket just nu av allt. Förbaskat glad och arg samtidigt lite ledsen och melankolisk och lite busig och allvarlig och vill gå och lägga mig samtidigt som jag vill sitta uppe hela natten och hitta på diverse.
Kan man ta paus från sig själv ibland tack :crazy:
 
he he nej jag vet inte så noga.

haha nej då hade jag antagligen pussat ena skärmen och kastat ut den andra genom fönstret.

Jag är så jäkla mycket just nu av allt. Förbaskat glad och arg samtidigt lite ledsen och melankolisk och lite busig och allvarlig och vill gå och lägga mig samtidigt som jag vill sitta uppe hela natten och hitta på diverse.
Kan man ta paus från sig själv ibland tack :crazy:
 
Angående namn hade vi bestämt till dottern innan hon föddes. Det visade sig att det passade inte alls och sen tog det två månader innan vi hittade nåt som passade. Ett ganska vanligt namn i landet men verkar vara ovanligt lokalt hos oss. När vi väntade sonen tvärvägrade jag ens att fundera och det tog två månader att hitta ett till honom också. Det är desto mer ovanligt, 18 st i Sverige bär det varav drygt hälften är kvinnor. Bara tre i Skåne har det ;) Båda barnen har dessutom varsitt ovanligt mellannamn.
 
-4 grader och jag fick dåligt samvete för kattstackaren. När det är kallt får han sova inne i ett uppvärmt utrymme (förre ägaren kallade det gästrum, vi kallar det sadelkammare/förråd ;) ) och jag tänkte att det var dags. Drar på mig kläder, tänder i rummet, sätter på elementet, fixar filt i soffan, kattlåda, vatten, mat osv... Ropar på katten. Ropar på katten igen. Till slut kikade jag in i stallet, tänder lampan, och där sitter katten och blinkar yrvaket från sin kattigloo. Och när jag lyfter upp honom är han VARM och go.... Men han fick minsann vackert krypa in i gästrummet i alla fall - jag hade ju trots allt fixat och donat :D !
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

F
Tjatter FÖR FJÄRDE ÅRET I RAD kör vi ytterligare en omgång av 90 dagar. 2024 års period sträcker sig mellan 1 januari - 30 mars på grund av...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
4 967
Senast: zassoo
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 796
Kropp & Själ Jag tänkte att det kunde vara bra med en tråd där vi postar småsaker i livet som ger oss glädje, små guldkorn som gör att mörkret inte...
14 15 16
Svar
312
· Visningar
10 936
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 377

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Köpa hus
  • Lunchtips till "matlådehatare"

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp