Bukefalos 28 år!

Vilket lopp vill du helst vinna?

Sv: Vilket lopp vill du helst vinna?

Det är en seger om jag bara kommer till start för mig och min häst som ingen tror på....men hon är ju bara fem år så vi har ju gott om tid, finns det några storlopp i monte i Sverige? Då ska jag vinna det!
 
Sv: Vilket lopp vill du helst vinna?

Elitkampen skulle vara en höjdare!
 
Sv: Vilket lopp vill du helst vinna?

Jag siktar på elitkampen 2007.:D
 
Sv: Vilket lopp vill du helst vinna?

Vi siktar på elitloppet 2006 eller möjligen 2007...... Jag och min sexåring med 20 000 kr på sig *drömmer*
 
Sv: Vilket lopp vill du helst vinna?

Prakas skrev:
Travvärlden är ju som bekant full av godbitar,
och alla har vi våra absoluta favoriter?
Därför vill jag nu veta:

Vilket lopp vill du allra helst vinna?

E3 el Breeders Crown, ligger högt på "min lista"

Sen vill jag ju gärna köra själv och vinna ett lopp också... ska bara ta körlicensen först:angel:
 
Sv: Vilket lopp vill du helst vinna?

Jag vill såklart vinna mitt första lopp med min egentränade pålle. ;) *drömmer*
Men den dagen den sorgen... =)

Elitkampen, kallblods-sm. Ja.. de flesta större kbl-lopp skulle jag vilja vinna. Naturligtvis med mina egna pållar då.. :)
 
Sv: Vilket lopp vill du helst vinna?

Varför tala om elitloppet pda osv osv det finns ett lopp med mer ära mer kunskap hos tränaren att matcha en häst till detta lopp ÄR nog en av de största utmaningarna man kan ta sig an som svensk tränare.









:love: Peter Haugton Memorial :bow: :bow: :bow:
 
Sv: Vilket lopp vill du helst vinna?

eftersom jag inte tränar utan "bara" föder upp, så vore det kul att se någon av "mina" fölisar vinna kallblodskriteriet/derbyt! :love:
 
Sv: Vilket lopp vill du helst vinna?

Hej, jo för mej skulle det vara Otroligt stort att vinna vikket lopp som hällst, jag vågar nog inte ens drömma mej till en Elitlopps vinst! :)
 
Sv: Vilket lopp vill du helst vinna?

Sexii skrev:
Hej, jo för mej skulle det vara Otroligt stort att vinna vikket lopp som hällst, jag vågar nog inte ens drömma mej till en Elitlopps vinst! :)

Ett inlägg, 12 år och kallar sig för "Sexii"?
Akta dig för "Sven Claesson" säger jag bara.... :eek:
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
16 770
Senast: Lobelia
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
12 354
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 532
Senast: Madalitso
·
IT & mobiler Jag kan bli irriterad när folk skickar meddelanden på t ex Messenger eller sms mitt i natten och väcker mig. Det händer ganska ofta att...
12 13 14
Svar
271
· Visningar
11 095
Senast: Araminta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Älgflugor
  • Dressyrsnack 17
  • Föl 2020

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp