Bukefalos 28 år!

vinterkläder

Sv: vinterkläder

+ Freja
Vi sätter på vindstopperfleece tröjan bak och fram och kan på så vis dra upp dragkedjan hela vägen och skydda halsen. Vi kallar det baklängeströja. Då slipper man fuskpolo och kan strunta i att dra upp overallen hela vägen.

Och lite KL
Fast när jag designar min egen overall ska dragkedjan vara på sidan och inte mitt under hakan. Hur tänker tillverkarna egentligen. Har de känt hur mjuk och gosig en barnhals är kan man undra. Stoppa en elak dragkedja där. Hua! Någon måste börja tänka! Phu, var tvungen att kräkas lite :)

Mvh Miks
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 271
Senast: jemeni
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
20 861
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 545
Senast: Snurrfian
·
Hästvård *långa funderingar* Jag har hamnat i funderingar när det gäller skor och barfota. Jag är varken i ena eller andra läget, personligen...
Svar
17
· Visningar
2 668
Senast: muslidag
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda 2022
  • Böjprovsreaktion vid hovböld?
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp