Bukefalos 28 år!

Visa era galopphästar!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Visa era galopphästar!

Här kommer min syskonskara, alla tre u. Hot Beignet (USA) - Devil His Due.

097.jpg


218.jpg


Rebecca is Due (NOR), e. Soviet State, liten (159cm) hinderhäst med stort hjärta. Fick i stort sett hela 2007 förstörd p.g.a. ev seg kotledsinflamation. Är frisk nu och startar framåt sommaren. Här på bilder från Racing on the beach på falsterbo där hon var tvåa bakom Napoleon, slagen med hals.

1940.jpg

Lillasyrran Hildis Due (NOR) e. Cajun Cadet på träning i poolen på Ale Häst Spa. Startar framåt maj-juni

DD1.jpg
1533.jpg

Lillebror Devils Due, blir det troligvis, e. Flyingfact. Blivande derbyvinnare;). 3v gammal
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Visa era galopphästar!

Plenty,Plenty.;)
Nej du, den bebisen stannar kvar på gården.
Ska bara försöka konservera honom så han inte blir större.:idea:
 
Sv: Visa era galopphästar!

VET ionte hur man lägger in bild :S HJÄLP (A)

Iallafall så har jag en 12 årig fblvallack på foder :) Han heter Sloan och är E: Lotus Pool U: Whitecoat E: Abwah
Han har gått på banan och tjänat ca 400.000.
Han och jag tävlar lite hoppning.. Med tidigare ryttare har han tävlat lite Lokal :)

HJÄLP HUR LÄGGER MAN IN BILDER?
 
Sv: Visa era galopphästar!

KL

Trots att han inte lever längre men för att han är den mest speciella häst jag någonsin haft. Tanken var att han skulle tävla fälttävlan.

Maurisio "Hajen" e. Bal du Seigneur u. Mathieu ue. Diligo

34527_1208282839.jpg


30288_1208282857.jpg


39470_1208282879.jpg
 
Sv: Visa era galopphästar!

Gud vilken otroligt fin häst! :love: käär!
 
Sv: Visa era galopphästar!

Här är min pojke. Numera leker han hopphäst både på bana och i terrängen.

8382958.jpg


19758512.jpg


19759329.jpg


13726118.jpg
 
Sv: Visa era galopphästar!

Är inte det MAZIL? Tycker det ser ut så.
 
Sv: Visa era galopphästar!

Naj, det är det inte. Mazil är dock numera pensionerad och går som ridhäst.

Mazil:
1713654.jpg
 
Sv: Visa era galopphästar!

Hm, nu blev jag nyfiken på vem det kan vara. Ledtråd?
 
Sv: Visa era galopphästar!

Med tanke på att det är Niklas som rider och det är Stall lovéns färger bör det vara Satu Nusa (tror jag det stavas).
Är bilden från vinsten i Gbg?
 
Sv: Visa era galopphästar!

Visst är det Satu Nusa och visst stämmer det även att det är från vinsten i GBG. :)
 
Sv: Visa era galopphästar!

KL

Trots att han inte lever längre men för att han är den mest speciella häst jag någonsin haft. Tanken var att han skulle tävla fälttävlan.

Maurisio "Hajen" e. Bal du Seigneur u. Mathieu ue. Diligo

34527_1208282839.jpg


30288_1208282857.jpg


39470_1208282879.jpg

Har du haft Hajen? Han stog hos min tränare i träning :)
 
Sv: Visa era galopphästar!

Hur lägger man in bilder ni som kan det här??? Vill lägga in mina änglar
 
Sv: Visa era galopphästar!

bara nyfiken, jag såg världens snyggaste fullblod till salu, han blev såld, ngn här som köpte honom? Jag minns just nu inte vad han hette (såklart), han var skimmel (grå o lite brunskimmel?), kan han ha hetat något med Dubai? På till salu sidan fanns en bild när han longerades tror jag.. Det begärda priset var 50 + moms tror jag.

Den dagen var det nära jag gick till banken med en lapp "detta är ett rån" :angel:
 
Sv: Visa era galopphästar!

bara nyfiken, jag såg världens snyggaste fullblod till salu, han blev såld, ngn här som köpte honom? Jag minns just nu inte vad han hette (såklart), han var skimmel (grå o lite brunskimmel?), kan han ha hetat något med Dubai? På till salu sidan fanns en bild när han longerades tror jag.. Det begärda priset var 50 + moms tror jag.

Den dagen var det nära jag gick till banken med en lapp "detta är ett rån" :angel:

Det måste vare Sheik Dubai, som Patrick Wahl hade.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Dressyr Ja, jo. Men att säga att ryggkotorna måste vara klara för att man ska kunna sitta på hästen är att dra slutsatsen väldigt långt. Här har...
2
Svar
21
· Visningar
1 206
Senast: Jerseyite
·
  • Nålad
Avel Här är födelseannonserna för årets föl. Lägg in en bild och skriv gärna ras och stam, det är många intresserade av. Observera att detta...
Svar
4
· Visningar
831
Senast: jemeni
·
Avel Hej! Jag har ett sto som saknar en del av sin stam från hennes pappas sida. Hennes pappa och farfar står med, men alla ston saknas. Dom...
Svar
14
· Visningar
1 245
Senast: Pritchel
·
Dressyr Frågan ser ni ovan: Om du fick skapa ett dressyrprogram, hur skulle det se ut? Vore roligt om ni skulle skriva några generella krav ni...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
4 794
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp