Bukefalos 28 år!

Visst gör det ont när knoppar brister

Men @Mammas du är ju alltid viktig, de andra kommer jag bara ihåg lite då och då! :love:
Är det där hämnden för att jag glömde tagga dig tidigare? Eller påstår du att en rosa drake med röda hjärtan omring sig är lätt att glömma?! VA?! VAAA?!

VAFALLS!
Skriver ni utan att ge mig notiser? vavava?!
På sig själv känner man andra, elker hur var det nu?
@Barret, varsågod, här får du en notis av mig :)
Oh, Blackie min raring! Jag blir helt varm. Du förtjänar definitivt en guldstjärna!:love:
 
Gummy bear @Snurrfian
Gummy-Bears-pon-and-zi-1782901-301-400.jpg

Just puttin' it out there. Jag har väntat länge på ett tillfälle att snirkla in denna i en konversation.
 
Jag har haft semester igen:love:

Jag återkommer till er mina kära undersåtar när jag känner mig spirituell igen.

Mi löv you long time!

Åh, semester! :love:

Drick mer sprit iklädd strumpbyxor på balkongen så ska du se att spiritualiteten kommer tillbaka fortare än du kan säga "tjillevipp"! :D
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
4 256
Relationer Jag var tillsammans med min dåvarande sambo i 5 år tills jag ville göra ett uppbrott pga. svalnade känslor. Han blev förkrossad och jag...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 984
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Kära buke, listan kan göras lång om hur fel min verklighetsuppfattning är och hur jag skrivit trådar förut. Men nu har jag äntligen fått...
Svar
11
· Visningar
1 078
Senast: Monifa
·
Kropp & Själ Hej Här kommer en berättelse om mitt liv som jag skriver i terapisyfte då jag är och har varit deprimerad större delen av mitt vuxna...
Svar
8
· Visningar
2 292
Senast: snajl
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Magsjuk hund
  • Fästingmedel på innekatt
  • Kastrera ja eller nej

Hästrelaterat

  • Trollet rymmer
  • Insektsmedel
  • Betäckningar 2023 och föl 2024

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp