Bukefalos 28 år!

Visst gör det ont när knoppar brister

@Snurrfian Sjuklingen @Mammas då? :( Jag kände mig lite bättre under dagen, tänkte "Jag kanske skulle ha jobbat iallafall?" Och min förkylning ba "Nu har hon fått ha lite dåligt samvete. FULL ATTACK!!" Sovit en timme och hostar upp lungorna nu igen. :meh:

PS: @Barret hure lääääget?
 
Såklart allt känns bra så snart du får lite av min uppmärksamhet! :love: Så känner jag också, så fort jag tänker lite på mig själv blir allt bra.

Och sedan kan jag verkligen rekommendera mina föredrag om ödmjukhet, bara 4444/timmen!
En mammas det är allt man behöver för att vara lycklig! :sneaky:

Billigt och bra det där ju!
 
Såklart allt känns bra så snart du får lite av min uppmärksamhet! :love: Så känner jag också, så fort jag tänker lite på mig själv blir allt bra.

Och sedan kan jag verkligen rekommendera mina föredrag om ödmjukhet, bara 4444/timmen!

Åh, samkör du och Birkan några event i sommar? Jag har en snygg summa pengar som bara väntar på att investeras i kurser som förverkligar mig och som är utvecklande!
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
4 178
Relationer Jag var tillsammans med min dåvarande sambo i 5 år tills jag ville göra ett uppbrott pga. svalnade känslor. Han blev förkrossad och jag...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 981
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Kära buke, listan kan göras lång om hur fel min verklighetsuppfattning är och hur jag skrivit trådar förut. Men nu har jag äntligen fått...
Svar
11
· Visningar
1 078
Senast: Monifa
·
Kropp & Själ Hej Här kommer en berättelse om mitt liv som jag skriver i terapisyfte då jag är och har varit deprimerad större delen av mitt vuxna...
Svar
8
· Visningar
2 291
Senast: snajl
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp