Bukefalos 28 år!

VM i hoppning

Tycker ordningen Holland, Frankrike, USA o Svergie hade varit den rättvisaste placeringen utifrån dagens prestationer.

Holländaren red ju bara alla hästar så fint! Och hans häst såg trevligt ut under honom. Jag gillar dock inte alls att 3 av fyra hästar ser riktigt tråkiga ut i munnen. Frankrikes häst var ju supercool! Enda rundan jag sett tidigare i VM var en av dem.
 
4fbad462e20b0.png


RIIIIIV
 
Gott med cigarett tyckte Dubbeldajmen. En riktig sportsman :p

När jag påbörjade mitt senaste jobb som hästskötare var alla helt häpna över att jag inte rökte (än), och på dag två fick jag ett 10-pack cigg från en av mina kollegor :D "you will need this" vart allt han sa :rofl:
 
Jag är sjukt besviken! Han har gjort ett så grymt mästerskap enda fram tills nu och var så väl värd en medalj idag.. också vill det sig bara inte alls. Jag tror inte att han är ett dugg nöjd med att ha kommit till final, jag tror att hans mål var betydligt högre än så.

Slut på luft. Tomt.

Nu får han fasen fortsätta rida och tävla i 4 år till! ;)
 
Tippade på Dubbeldam som segrare. Fransmannen överraskade, åh vad fint han red! Hoppades att han skulle vinna efter sina fina rundor.

RGB överraskade också, trodde han skulle rida de andras hästar mycket bättre. Och tycker Lotta överdriver hur svår Zenith ser ut att vara. Jag fattar faktiskt inte vad RGB gjorde på Zenith, tänkte backa runt banan?

Synd att inte Madden kunde riva ett till bara :angel:
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 312
Hästmänniskan Blir så himla trött på mig själv! Behöver skriva av mig lite. Mitt liv de senaste kanske fem åren har gått ut på att jag mer eller...
2
Svar
30
· Visningar
3 187
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
8 371
Senast: Juli0a
·
Övr. Hund Hej alla! (Längre inlägg) Jag har i många år längtat efter en hund men har pga omständigheter inte haft den möjligheten förrän ett år...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 927
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp