Bukefalos 28 år!

Western-tjatter 2

Sv: Western-tjatter 2

Ett Gott Nytt År önskar jag Er!

Med mycket skratt, god hälsa och en massa varma stunder.

Glöm inte att ta tillfället i akt på vägar du aldrig förut vandrat.

Stäng inga dörrar utan att först granska vad som döljer sig på andra sidan.

Var inte rädd, för ibland är det just dom dörrar du behöver gå igenom, för att komma till det rätta...

Vi ses 2009!

:)
 
Sv: Western-tjatter 2

Klok som alltid!!!;)

Ska ta dina ord med mig in i det nya året...... Känns som om det är ett speciellt år som nalkas, det är så enormt mycket bra som händer här och nu...


KRAM på er alla och ett Riktigt Gott Nytt År!!!!!:banana:
 
Sv: Western-tjatter 2

Klok som alltid!!!;)

Ska ta dina ord med mig in i det nya året...... Känns som om det är ett speciellt år som nalkas, det är så enormt mycket bra som händer här och nu...


KRAM på er alla och ett Riktigt Gott Nytt År!!!!!:banana:



Jag har oxå den känslan Tex, att det är ett speciellt år som nalkas.

Och du! Vi ses!! :bump:
 
Sv: Western-tjatter 2

Ulle lånar din tråd för att önska alla



GOTT NYTT ÅR



MMpersson
 
Sv: Western-tjatter 2

hoj o Gott nytt på er. Saker o ting e vad man gör dom till. 2009 blir vad man ger. Sprid goda energier o du får goda tillbaka. Man ska ransaka sitt sinne o sina föregående göranden, gör rent gör klart, sen kan man skapa ett fantastiskt nytt år. Ha de gott alla:)
 
Sv: Western-tjatter 2

hejsan alli hoppa!:laugh:
hoppas att alla har haft ett gott nytt år!:banana:
jag har haft det rolit vi åt fondy:love: mums!
 
Sv: Western-tjatter 2

Hej på er. Ombyte förnöjer eller så är det bara omväxlande. Ska försöka gå kursen " vrida på avataren". Jag tror att det är lättare att vrida på alla bukisar. hhahaha.....
 
Sv: Western-tjatter 2

Nu har jag gått kursen vrida på bukisar. Tender , man har inte roligare än man gör sig
 
Sv: Western-tjatter 2

bättre att va ny tvättad ren än en skitig hjort, eller?
 

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
4
· Visningar
437
Senast: hamilton1
·
Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
24 25 26
Svar
517
· Visningar
13 535
Senast: thoora
·
Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2
Svar
34
· Visningar
3 432
Senast: WBanna
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 092
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp