xbox live. kostar det?

millan10

Trådstartare
Skapade ett konto precis på xbox live. Har först kopplat upp mig mot vårat trådlösa nätverk och sedan skapat ett konto. Kostar det pengar nu för att jag är inloggad eller måste jag köpa något paket först?
 
Sv: xbox live. kostar det?

Eftersom du skapat ett nytt konto har du 1 månads Xbox live gratis.
Sen får du förnya det för att kunna spela online för typ 120:- för 3 månader vilket blir billigare än att köpa 1 månad i taget :)
 
Sv: xbox live. kostar det?

Nej, det kostar inget så länge du inte vill ha Xbox Live Guld, vilket du bara behöver om du tänkt spela online med andra. Tänker du inte göra det så är Silver-medlemskap helt gratis.
 

Liknande trådar

Hundträning Balder är drygt 1,5 år och kom till oss i början av juni. Han har ett speciellt förflutet som innebär att han aldrig fått någon direkt...
2
Svar
29
· Visningar
2 693
Senast: Pilot
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
13 967
Senast: Barbabelle
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 962
Senast: jemeni
·
  • Artikel
Dagbok Den här sommaren hade jag tänkt att jag skulle reparera mitt sparkonto som sjunkit med 30000 under vintern som var då jag gått på...
Svar
15
· Visningar
2 423
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp