Ytlig tråd

_FiA_

Trådstartare
Väldigt ytlig tråd kanske, men det struntar jag i :D.Nu har jag fått lite elaka kommentarer om min vikt, och blir lite paff då jag kanske inte håller med , men nu började jag ju fundera på det så klart.

Hur skulle ni klassa min kropp, Smal, mullig,överviktig, eller fet ?
1450155-10151880855099016-170230652-n-kopia.jpg



Var helt ärliga tack :p
 
Sv: Ytlig tråd

Jag tycker du ser helt normalviktig ut. Ledsamt att du tar åt dig av dumma kommentarer, men jag förstår att det inte är lätt att skaka av sig. Det är puckona som fäller kommentarerna som har problem.
 
Sv: Ytlig tråd

KL

Lånar lite.
Skulle ni vara helt ärliga om någon lade upp en bild på sig själv som var kraftigt överviktig? Ärligt nu!!!
 
Sv: Ytlig tråd

Ja, varför inte? Har man ställt frågan så vill man antagligen ha svar? Sen behöver man inte svara -H-vete va fet du e!! Man kan svara att du ser ut att vara lite för tung (eller kort för din vikt)
 
Senast ändrad:
Sv: Ytlig tråd

tack för svaren, vill nog se mig som normal. Vilket även BMI säger, men men blir ju lite nedstämd, eller jag tar då åt mig även om jag inte vill. Jag kanske borde försöka gå ner lite?

här är en till bild om det hjälper
1476227-10151702803905496-830775048-n-kopia-3.jpg
 
Sv: Ytlig tråd

På denna bilden ser du smalare ut än kurvig, även om jag tycker att kurvig är fint. För övrigt väldigt söt :)
 
Sv: Ytlig tråd

Smal med höfter.

Men:
Vad har andras intryck för relevans?
Varför kommenterar folk din vikt?
Varför tycker du att du nu helt plötsligt borde gå ner i vikt?

Fattar inte.
 
Senast ändrad:
Sv: Ytlig tråd

Smal med höfter.

Men:
Vad har andras intryck för relevans?
Varför kommenterar folk din vikt?
Varför tycker du att du nu helt plötsligt borde gå ner i vikt?

Fattar inte.

Varför dom kommenterar min vikt får stå för dem..
Det är nog för att jag inte litar på mina ögon när det gäller vikt. Sen tror jag att många tjocka personer inte ser det själva. Då kan det kanske vara bra att någon utifrån reagerar att kroppen har förändrats.
 
Sv: Ytlig tråd

Övre halvan av normalvikt. Inte smal och inte tjock.
Utifrån bilden då, utgår från muskelmassa som svennsons.
 
Sv: Ytlig tråd

Jag tvivlar inte en sekund på att du är fullt kapabel till att både se och förstå om du är kraftigt överviktig eller inte. Varför tvivlar du? Det finns bra tillfällen att lyssna på information utifrån för att komma fram till ett relevant svar på en fråga (jag syftar till de som gett dig kommentarer, inte de som skrivit i tråden). Det här är inte ett sådant tillfälle.

Kroppen förändras ju mest hela tiden?
 
Sv: Ytlig tråd

Du ser normal och fin ut med kvinnliga former.
Inte mullig och inte tjock. Jag tycker inte du ska gå ned ett endaste gram i vikt.

Folk har så skev bild av normalvikt idag :crazy: O_o
 

Liknande trådar

Fritid Jag har en fritidsaktivitet där jag tappat känslan av att det ska bli roligt. När jag väl är där och gör det så är det roligt och...
Svar
17
· Visningar
1 239
Senast: hollypolly
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
4 006
Senast: Sasse
·
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
2 716
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 885
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp