Ytterligare en buke-bebis!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Ytterligare en buke-bebis!

Grattis!!!!!!! Det var snabba ryck!!
 
Sv: Ytterligare en buke-bebis!

Den här tråden fick jag i uppdrag att skriva när bebisen var en timma gammal, men då sov JAG och hörde inte sms:et :o :crazy:

Silverkedjan var däremot pigg och vaken och sen blev hon tydligen otålig :D

GRATTIS TIM OCH PAPPA :love:
 
Sv: Ytterligare en buke-bebis!

Grattis, grattis! :love: Vi pratade om dig när vi åkte från K-skoga igår och undrade om du skulle lyckas knipa tills efter nyåret. ;)
 
Sv: Ytterligare en buke-bebis!

Grattis :)

Om man är lika pigg som du verkar vara så längtar jag nästan.. observera nästan.. till förlossningen :bow:
 
Sv: Ytterligare en buke-bebis!

Tack alla!

Nu är Vidar här och hjälper mig med städa lite på rummet efter att ha konstaterat att lillebror var mer spännande inne i magen :p

Mandalaki - du släpar efter lite i dina plikter :angel:

Inte_Ung : Jo den 27 verkar vara en schysst födelsedag. Bebisen hade navelsträngen rätt hårt om halsen så det var nog bra att han ville ut :idea:
 
Sv: Ytterligare en buke-bebis!

Ojdå, det hade jag med när jag föddes. Två varv. Som du ser får man APPSELUT inga men av det :p :banana: :p
 
Sv: Ytterligare en buke-bebis!

Silverkedjan skrev:
Nu är Vidar här och hjälper mig med städa lite på rummet efter att ha konstaterat att lillebror var mer spännande inne i magen :p

Han kommer över det med tiden, om några år så kan han ju ha nytta av lillebror ;)
 
Sv: Ytterligare en buke-bebis!

GRATTIS!
45nm.gif
GRATTIS!
Det var snabba ryck.
baby2.gif


Alla här på gården hälsar och gnäggar så gott.
bloem.gif
 
Sv: Ytterligare en buke-bebis!

Oj vad paff jag blev när jag råkade komma in här på Barnforumet :-)

Stort grattis till dig och alla pojkarna Tim ;-)

Kram :love:
 
Sv: Ytterligare en buke-bebis!

Grattis!
1771.gif


Hoppas jag får uppleva detta under jag också nå´n gång! :D
 
Sv: Ytterligare en buke-bebis!

Tjohoo! Grattis grattis! Jag blir alldeles bäbissjuk av alla som får eller ska ha nu ju. Njut riktigt ordentligt av ditt lilla nya knyte!
 
Sv: Ytterligare en buke-bebis!

Silverkedjan skrev:
Halv sju i morse kom Vidars lillebror ut, 51 cm och 3,5 kg, uppenbarligen färdiggräddad fast det var mer än två veckor kvar...
Grattis! Åhh bäbisdoft... finns det något ljuvligare
:love:

Jag måste knipa minst 5 veckor till för att få komma till Karlskoga och föda om dom inte ändrat att man måste vara 36 fullgångna veckor.
Min mellanpojke är född 35+6 och jag fick komma på nåder.. :angel:
Jag hör egentligen till KSS men har lika lång resväg till Karlskoga och har inte tänkt ändra min vana att föda där.
;)
 
Sv: Ytterligare en buke-bebis!

Stort GRATTIS :banana: Grattis också till Vidar och pappsen! Bra att ni ökar på Karlskogas invånarantal :)

Det var snabbt jobbat! Trodde ochså på en 05-bebbe men ingen har väl någonsin beskyllt dig för att knipa i onödan ;) :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 406
Senast: Snurrfian
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 194
Senast: jemeni
·
Hästvård Hej! Har en häst som vi upptäckte en svullnad på insidan av höger bak på gaffelbandet, visade sig vara en gammal gammal skada som...
Svar
5
· Visningar
1 169
Senast: Sirap
·
Hundhälsa Jag skulle behöva råd. Bruce har lite känslig mage, han kräks lätt galla om han inte äter regelbundet och får han i sig något som inte...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
14 928
Senast: Voeux
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp