Ytterligare en buke-bebis!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Ytterligare en buke-bebis!

vilken liten goding!!! som jag har väntat på en liten bebis bild...man är ju nyfiken så klart!
Kan nästan känna hur gott han luktar din nyaste lille prins, lukten av nyfödd och att få amma är nog det jag saknar mest nu när vi har två stooora barn ( 3 år o 4 mån och en på 1 år o 8 mån).
Hoppas vi får se underverket nån gång om inte jätte länge.
kram på er och grattis till en jättefin liten kille!
madde
 
Sv: Ytterligare en buke-bebis!

Vilken raring! Och okej då pappan var kanske lite lik... Fast bebisen var sötare!
 
Sv: Ytterligare en buke-bebis!

Säg att båda är lika söta ;) ... Tro mig, du vill inte ha Tim som ovän :angel:

Tim: fiiin :love:
 
Sv: Ytterligare en buke-bebis!

Tro mig Snurrfian - du vill ännu hellre inte smöra för Tim för då blir hon :mad:

:D

Fast båda ÄR söta. :cool: :angel: Och så lika att jag får problem med namnen. Inget namn passar ju på nån som ser ut som en kopia på en vars namn man ju inte bara kan återanvända så där.

Eller, hrmm, det kanske skulle vara praktiskt om man behöver ropa på båda två :idea:
 
Sv: Ytterligare en buke-bebis!

Ah, gratis :-) Så typiskt dig att inte ligga och och slappa efteråt utan att springa och surffa :-)
Gratis jättemkt!!!!!!!! Tyckte han var rätt lik Vidar faktiskt, samma drag på nått sätt.
 
Sv: Ytterligare en buke-bebis!

Vilken gullebulle 2! :love: Jag menar gullebullar förstås... :angel: likheten är verkligen slående.
 
Sv: Ytterligare en buke-bebis!

Grattis Tim! :banana: Här kommer jag och är seeen, men jag hittade inte tråden förrän nu. Och det där med generna tror jag inte alls på, bäbin är säkert lika söt som pappa och lika klok som mamma! :love:

Nu återstår bara att se hur lång tid du kan hålla dig från hästryggen den här gången... :angel: Och hur mycket sömn du får på nätterna! :D

/Erica
 
Sv: Ytterligare en buke-bebis!

För att göra alla avundsjuka kan jag ju glassa med att jag träffat den sötaste bebisen i världshistorien idag :D
 
Sv: Ytterligare en buke-bebis!

ÅÅÅÅÅÅÅÅH, jag blir så sugen på en till när jag såg bilden. Jag har två pojkar, 3 år i februari och 2 år i september ( detta året ) och borde vara redo för en till.....
Han var/är mycket mycket söt!! Hur ser/såg Vidar ut och vad 17 ska bebisen heta?
 
Sv: Ytterligare en buke-bebis!

GRATTIS!!! :bump: (Houdinie sist som vanligt)
Måste lägga in protest dock, för jag tycker mig se en hel massa Timmis (och inte bara pappan) i den bebben! :love:

Massor med kramar på den lille från mig, men glöm inte att några ska Vidar ha! :)
 
Sv: Ytterligare en buke-bebis!

Silverkedjan skrev:
Tro mig Snurrfian - du vill ännu hellre inte smöra för Tim för då blir hon :mad:

:D

Fast båda ÄR söta. :cool: :angel: Och så lika att jag får problem med namnen. Inget namn passar ju på nån som ser ut som en kopia på en vars namn man ju inte bara kan återanvända så där.

Eller, hrmm, det kanske skulle vara praktiskt om man behöver ropa på båda två :idea:

Lugn! Smöra brukar jag sällan göra om det inte är något väldigt speciellt jag vill ha... ;)
Samma namn tycker jag låter som en bra idé! Jag träffade en gång på en "gubbe" som döpte sin fölunge till Ida, det var lite ovanligt tyckte jag och då talade han om det var enklast så för det hette hans barnbarn, hans hund och hans syster... ;)
 
Sv: Ytterligare en buke-bebis!

Nu är namnet färdigprövat.

Lilla Eskil ligger och sover på pappas mage.

(Plingplong var den enda som gissat rätt :bow: )
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
27 838
Senast: Snurrfian
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 862
Senast: jemeni
·
Hästvård Hej! Har en häst som vi upptäckte en svullnad på insidan av höger bak på gaffelbandet, visade sig vara en gammal gammal skada som...
Svar
5
· Visningar
1 157
Senast: Sirap
·
Hundhälsa Jag skulle behöva råd. Bruce har lite känslig mage, han kräks lätt galla om han inte äter regelbundet och får han i sig något som inte...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
14 758
Senast: Voeux
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 29
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp