Ytterligare en buke-bebis!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Ytterligare en buke-bebis!

Grattis!! :banana: Vad harligt med en bebis att gosa med :love: Har blir det inga fler innan barnbarnen kommer och dem vantar jag garna pa i nagra ar till ;) :angel: :D
 
Sv: Ytterligare en buke-bebis!

Grattis! :bump: Måste vara skönt nu när allt är över, så man kan gå in i nästa fas... själv tänker jag jämt så, om 4 månader är detta över, haha, men då börjar ju nästa fas! Både kul och spännande...och nervöst!
 
Sv: Ytterligare en buke-bebis!

Tack alla :)

Jag är redan över "nästa fas" - Jag har nämligen BAJSAT :banana: :banana: :banana:

Snacka om förlossning nr 2 :crazy:

Vill du ha detaljer, mandalaki ? :D
 
Sv: Ytterligare en buke-bebis!

Du att det var det värre att göra när man blivit snittad, där kan man snacka om smärta överallt. Inga fler detaljer krävs tror jag. Inte ens för Mandalaki ;)
 
Sv: Ytterligare en buke-bebis!

Jag behöver åtminstonne inga detaljer om den övningen :eek: , men väntar med spänning på detaljer om första ridturen (på häst alltså :o ). En viss person tycks vara oroad över att sadlelånet inte kan vara för evigt :angel:
 
Sv: Ytterligare en buke-bebis!

Grattis!! :) :banana: :) :banana: :)

Men du skulle forsokt knipigt ihop lite langre, nu forlorar han ju ett helt ar pa ponny!! :idea:
Jag tar givetvis for givet att ponny redan ar kopt. :angel:
 
Sv: Ytterligare en buke-bebis!

Grattis Tim! :) Till både fas ett och två. :p Trodde som flera andra att du skulle knipa tills efter nyår. Jag har inte varit inne här sen innan jul och nu ser man ju att man inte kan hålla sig borta för då händer det grejer direkt. ;)

Fick du mitt pm om "julklappen"?

Ha det så gott och pussa alla dina pojkar!

*superavis och namnnyfiken*
 
Sv: Ytterligare en buke-bebis!

Tack igen :)

Här kommer bild på lillebror alldeles nykläckt...

bebi2.jpg
 
Sv: Ytterligare en buke-bebis!

Åhh, bebisbild :love: :love:
Lika fin kalufs som pappa ;) :D
 
Sv: Ytterligare en buke-bebis!

mmm.... ibland funderar jag på vad jag är för ett avelssto... Antingen släpper jag alla generna som med Vidar eller inga :p

Den här är in i minsta ID-kontrollant-virvel en klon på sin pappa - men det gillar jag ju förstås :love:

faroson.jpg
 
Senast ändrad:
Sv: Ytterligare en buke-bebis!

Nog är det klockrent vem som är far till det barnet.
Men munnen ser faktiskt ut som Vidars gjorde i samma ålder.

Och jag skulle definitivt hitta er bebis bland hur många som helst.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
27 870
Senast: Snurrfian
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 870
Senast: jemeni
·
Hästvård Hej! Har en häst som vi upptäckte en svullnad på insidan av höger bak på gaffelbandet, visade sig vara en gammal gammal skada som...
Svar
5
· Visningar
1 158
Senast: Sirap
·
Hundhälsa Jag skulle behöva råd. Bruce har lite känslig mage, han kräks lätt galla om han inte äter regelbundet och får han i sig något som inte...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
14 766
Senast: Voeux
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp