Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Lite tips om hemmavård tack. Jag har ett ganska stort födelsemärke (lite mindre än en handflata) som börjat klia för några dagar sen. I...
Svar
10
· Visningar
810
Senast: Thaliaste
·
Kropp & Själ Min pappa dog tidigt igår. Det var en stor chock för oss alla, helt oväntat. Vi pratade i telefon kvällen innan. Mina föräldrar bor i...
Svar
14
· Visningar
1 273
Senast: myzzan
·
Kropp & Själ Delade hotellrum med avkomman natten som var. Det har vi inte gjort på oerhört många år. Jag har över huvud inte sovit med någon annan...
2
Svar
23
· Visningar
2 195
Senast: Tass
·
Kropp & Själ Finns det någon god protein bar som inte innehåller sötningsmedel (stevia är okej, resten tål jag inte) och som inte har massa...
Svar
0
· Visningar
347
Senast: Centaur
·
Kropp & Själ Jag ska flyga ner till min mamma i andra änden av landet på måndag, då min älskade pappa har dött.. :cry: Jag har tidigare haft ont i...
Svar
3
· Visningar
2 101
Senast: Suspiria
·
Kropp & Själ Igår när jag red en liten häst, hände det något med ryggen när jag red, tror jag studsade till i sadeln när vi skulle fatta galopp (då...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 662
Kropp & Själ Dumma klantiga jag hade fingrarna i vägen när stalldörren flög igen med en smäll. Mitt pekfinger tog mest stryk och svällde upp direkt...
Svar
13
· Visningar
17 148
Senast: Saeta
·
Kropp & Själ Här finnes en kvinna närmare 30 vars kropp har förvandlats till nåt jag inte vill att den ska vara. Jag är väl egentligen inte så stor...
2
Svar
21
· Visningar
1 403
Senast: sthu
·
Kropp & Själ Någon som har ett tips för att få bort missfärgningar på naglarna?
Svar
1
· Visningar
492
Kropp & Själ Har du lagt tillbaka ringen? Ringen du lyfte när du inte satt. Oh man, har du varit en god man? Som lyfte på locket och lade ner...
Svar
0
· Visningar
390
Senast: golit
·
Kropp & Själ Alltså nu är jag lite uppgiven om min rygg och tänkte höra efter erfarenheter. Min rygg har varit en tråkig historia av och till under...
2 3
Svar
46
· Visningar
3 102
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Har ni tips? Jag har konstaterat att jag nog har ganska dåligt självförtroende. Och inte gjorde de senaste två årens depressionsproblem...
Svar
8
· Visningar
736
Senast: mandalaki
·
Kropp & Själ Det är halt och jag har hala vinterskor så behöver köpa broddar. Vet inte om jag ska köpa såna som bara spänns runt hälen eller såna som...
2
Svar
32
· Visningar
2 739
Senast: Lilla
·
Kropp & Själ Jag jobbar lite extra i ett stall och har gjort i några år. I våras blev jag typ övertalad att köpa en häst där, något jag först var...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 544
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ Firar nu 30 år utan hål i tänderna, vilket jag är mycket stolt över efter att som barn och ungdom fått en hel del hål lagade. Nyss...
Svar
11
· Visningar
869
Senast: cewe
·
Kropp & Själ och har gjort sen i söndags! På framsidan av höger ben, från knät ner till vristen. Vad kan det bero på?
Svar
11
· Visningar
1 161
Senast: Fille
·
Kropp & Själ Nu får det vara nog, stockholmarna, göteborgarna kan inte ta det längre. och golit tar sitt ansvar. vi stänger gränsen. det får vara...
18 19 20
Svar
380
· Visningar
19 638
Senast: Jeffery
·
Kropp & Själ Startar den här tråden som spin-off på en tråd om en armbågssmärta. I den tråden, liksom i så många andra, framförs hur man SKA söka på...
42 43 44
Svar
874
· Visningar
45 986
Kropp & Själ Min partner har sedan 2 veckor tillbaka haft diverse magbesvär i form av diffusa obehagskänslor, magsmärtor nertill i magen, sugkänsla...
Svar
16
· Visningar
2 804
Senast: Korven
·
Kropp & Själ Vi gav min mamma en resa i julklapp. Tanken va att hon kunde få åka till nåt ställe över sin födelsedag (i mars) men det är inte tvunget...
2
Svar
38
· Visningar
2 107
Senast: Thomasine
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp