Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Det är halt och jag har hala vinterskor så behöver köpa broddar. Vet inte om jag ska köpa såna som bara spänns runt hälen eller såna som...
2
Svar
32
· Visningar
2 751
Senast: Lilla
·
Kropp & Själ Jag jobbar lite extra i ett stall och har gjort i några år. I våras blev jag typ övertalad att köpa en häst där, något jag först var...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 548
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ Firar nu 30 år utan hål i tänderna, vilket jag är mycket stolt över efter att som barn och ungdom fått en hel del hål lagade. Nyss...
Svar
11
· Visningar
869
Senast: cewe
·
Kropp & Själ och har gjort sen i söndags! På framsidan av höger ben, från knät ner till vristen. Vad kan det bero på?
Svar
11
· Visningar
1 161
Senast: Fille
·
Kropp & Själ Nu får det vara nog, stockholmarna, göteborgarna kan inte ta det längre. och golit tar sitt ansvar. vi stänger gränsen. det får vara...
18 19 20
Svar
380
· Visningar
19 652
Senast: Jeffery
·
Kropp & Själ Startar den här tråden som spin-off på en tråd om en armbågssmärta. I den tråden, liksom i så många andra, framförs hur man SKA söka på...
42 43 44
Svar
874
· Visningar
46 236
Kropp & Själ Min partner har sedan 2 veckor tillbaka haft diverse magbesvär i form av diffusa obehagskänslor, magsmärtor nertill i magen, sugkänsla...
Svar
16
· Visningar
2 828
Senast: Korven
·
Kropp & Själ Vi gav min mamma en resa i julklapp. Tanken va att hon kunde få åka till nåt ställe över sin födelsedag (i mars) men det är inte tvunget...
2
Svar
38
· Visningar
2 115
Senast: Thomasine
·
Kropp & Själ Som ivrigt matintresserad hamnade jag (p g a Nigella och mandelmjölk) på en sida med Paleo-kostråd. Intressant, och många goda recept...
Svar
3
· Visningar
495
Senast: Hyacinth
·
Kropp & Själ Jag anar väl vilka svar jag kommer få.. men men. Idag frågade min sambo om jag kanske inte "skulle dra ner på kolhydraterna igen, för...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
9 349
Senast: pepp
·
Kropp & Själ Hinner man det? Vi lyckades göra en tankevurpa när vi bokade flygbiljetter och resan blir därför bara sex dagar istället för de sju/åtta...
Svar
3
· Visningar
468
Senast: sweep
·
Kropp & Själ Jag funderar på den explosionsartade utvecklingen av viktoperationer, speciellt verkar många unga operera sig. Jag förstår att det inte...
13 14 15
Svar
282
· Visningar
17 939
Kropp & Själ I sensommras/höstas mådde jag otroligt dåligt, jag låg verkligen helt på botten,och jag såg ingen utväg alls,det var bara mörker flera...
2
Svar
22
· Visningar
1 863
Senast: Mammadutt
·
Kropp & Själ Kanske någon annan ser en lösning jag missat? Det har i alla fall varit ett tufft halvår, först blev min hund allvarligt sjuk med en...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 520
Senast: Vallmo
·
Kropp & Själ Jag vill verkligen börja med yoga. Jag tror det skulle vara jättebra för mig, vid sidan om min vanliga triathlonträning. Jag är stel och...
Svar
5
· Visningar
826
Senast: lambero
·
Kropp & Själ I måndags blev jag påkörd av en bil, blev en slitning då föraren avvek från platsen, varken jag eller vittnen hann se reg. nr. Vi...
2
Svar
23
· Visningar
2 658
Senast: yennork
·
Kropp & Själ Om man vill få en utredning gjord gällande ens mentala tillstånd, vart vänder man sig då? Vårdcentralen? Har i många år känt att jag...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
3 547
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Jag är en olycksfågel. Sånt är mitt liv. Allt som oftast har jag rätt bra med oflyt. Jag är så van vid det att jag ständigt är beredd...
Svar
4
· Visningar
738
Senast: Dentaku
·
Kropp & Själ Många verkar i dag lida av stress. Vad finns det egentligen för olika reaktioner på svår stress? Hur påverkar det den stressade...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 139
Senast: Raderad medlem 19815
·
Kropp & Själ Hej! Jag tänkte kika lite här om någon har lust att dela med sig av tips och erfarenheter kring magkatarr? Vad brukar du äta/inte äta...
Svar
9
· Visningar
5 200
Senast: Akela
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp