Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ I Norge talar man om att ge Finland en fjälltopp på hundraårsdagen, nästa år. Finlands högsta topp ligger på samma berg, men toppen i...
2
Svar
23
· Visningar
1 195
Kropp & Själ Ok... fick just reda på att jag är oplanerat gravid. Och det är med blandade känslor jag tar emot det. Känslomässigt tänker jag " vad...
13 14 15
Svar
294
· Visningar
18 627
Senast: besq
·
Kropp & Själ Nu vänder jag mig främst till er som tappat i vikt och sedan stannat utan att gå upp igen. Hur har ni gjort? Har det varit en evig...
Svar
11
· Visningar
1 599
Kropp & Själ Antagligen mest en terapitråd från min sida utan egentlig mening. Jag har sedan ca ett år tillbaka hjälpt en utländsk kvinna att...
2 3
Svar
53
· Visningar
5 199
Kropp & Själ Det gäller inte mig utan en kompis som jag pratar med just nu. Började med förkylning för 2 v sedan, med huvudvärk och tandvärk som...
Svar
5
· Visningar
735
Senast: Sleepan
·
Kropp & Själ Nytt nick då jag inte vill bli igenkänd men jag vet att Buke är fantastiskt på att peppa och ge råd. Jag har tappat stinget och tycker...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 059
Senast: Molnet
·
Kropp & Själ Jag hade inte en tanke på att fråga personen som skulle göra anmälan om vad som händer efter, och undrar såklart därför. Visst kan jag...
Svar
4
· Visningar
1 571
Senast: Jen80
·
Kropp & Själ Är lite nyfiken om det finns fler här som drabbats av utmattningssyndrom? Jag känner att det vore skönt att bolla lite med andra som är...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
5 596
Kropp & Själ Japp, nu behöver jag läkarbuke. ;) Jag flög av en häst för en månad sen och slog i högerhanden rätt ordentligt. Handen fungerade dock...
2
Svar
28
· Visningar
6 275
Senast: iNHALE
·
Kropp & Själ Såg i en annan tråd att det finns ett pessar vid namn Caya och blev väldigt intresserad av detta. Men google har inte gjort mig nöjd...
Svar
3
· Visningar
4 679
Senast: tgd
·
Kropp & Själ Jag har sen ca 2,5 vecka börjat med Concerta igen. Jag började med lägsta dosen 18 mg. Inga biverkningar alls. Så i fredags fick jag ett...
Svar
18
· Visningar
9 919
Senast: Mammadutt
·
Kropp & Själ Blev opererad akut i magen för ungefär två månader sedan. Man fick då göra ett snitt på ca 25 cm tvärs över magen från höftben till...
Svar
6
· Visningar
6 980
Senast: Ciindy
·
Kropp & Själ Är det någon som har receptet på den? Eller ja, ett som är omarbetat för vanliga dödliga går nästan bättre.
Svar
0
· Visningar
429
Senast: Nebraska
·
Kropp & Själ Jag funderar på att öka min sminklåda med smink för contouring. Mest kommer detta att användas till fest, tror inte att jag kommer att...
Svar
6
· Visningar
4 731
Senast: nyponros
·
Kropp & Själ Min sambo har, sedan han var liten egentligen, haft mer eller mindre ont i framförallt sitt ena knä. Han var hos läkare som yngre (i...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
8 081
Senast: Wembley
·
Kropp & Själ Sen jag slutade rida så känns det som att jag bara sitter hemma i lägenheten... Jag behöver alltså en hobby! Sambon har slalom...
2
Svar
38
· Visningar
7 851
Kropp & Själ Jag har tagit p-piller i ungefär två månader och en gyn sa att jag bara behöver ha mens två ggr per år om jag vill, så jag har inte haft...
Svar
0
· Visningar
1 021
Senast: Azalea
·
Kropp & Själ Vill nog mest skriva av mig lite. Känner mig lite uppgiven och ledsen. För ca 6 veckor sedan ramlade jag i skogen. På något sätt...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
12 565
Kropp & Själ Jag har träffat en psykolog ett antal gånger och gjort tester för huruvida mina problem kan härledas till en diagnos eller inte. Förra...
2 3
Svar
46
· Visningar
3 525
Senast: Sasse
·
Kropp & Själ Har/ska börja jobba natt och de dagar jag gått bredvid nu har jag trotts ylle sockor blivit så jäkla kall om fötterna då jag ska sova...
2
Svar
27
· Visningar
3 215

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp