Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Min mamma har haft en vårta i ansiktet i typ 30 år, den sitter bredvid näsan. Nu har den börjat klia och svida, hon beskriver att det...
Svar
4
· Visningar
1 217
Senast: Lampan
·
Kropp & Själ Kära allvetande Buke-orakel... När jag köpte min säng (resårbotten) för en 8 år sen så blev den en "grad" för hård (pga att jag den...
2
Svar
29
· Visningar
7 483
Senast: mandalaki
·
Kropp & Själ Vad är din insats i frontlinjen? Firar du vegetariskt? Får barnen klappar redan innan Kalle Anka? Sover du över julottan? Samlas ni...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
5 161
Senast: Retro
·
Kropp & Själ Ja jag vet hur det låter, men det är inte lika komiskt som man kan tro. Vintern är här och man blir torr om fingrar, läppar och fötter...
Svar
9
· Visningar
805
Senast: Masqueradee
·
Kropp & Själ Hur många solningar behövs innan man ser en synlig skillnad,händer det något på en solning? Hur länge per gång solar man? Hur ofta solar...
Svar
1
· Visningar
472
Kropp & Själ eller armar för den delen.. ? Åker jag med min häst till veterinären så tar veterinären fram ultraljudet för att se hur senor m.m. ser...
2
Svar
32
· Visningar
2 232
Senast: avslutat medlemskap
·
Kropp & Själ Nu kan väl eg bara en läkare svara på detta, men har varit på vc och får ingen att lyssna på mig. :( Är så satans trött jämt, skulle...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 942
Senast: Gabbi
·
Kropp & Själ Gjorde illa ljumsken på ridningen idag, sträckte mig eller nått med nått muskelfäste. Vet inte så noga. Ont gör det i alla fall. Ska...
Svar
3
· Visningar
574
Senast: TinyWiny
·
Kropp & Själ Hej, är det någon här som fått bra hjälp av psykolog? Hur lång tid tog det i så fall innan det kändes bättre? Jag har provat att gå 3...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 577
Senast: mandalaki
·
Kropp & Själ Jag har inte så mycket tid och lust för storkok och matlådor så till lunch på jobbet äter jag oftast tortellini med en färdig kelda-sås...
2
Svar
28
· Visningar
3 845
Senast: Magiana
·
Kropp & Själ Jag efterlyser folk med erfarenhet av psykisk ohälsa med skadebeteende, personlig erfarenhet eller som anhörig spelar ingen roll (själv...
Svar
2
· Visningar
547
Senast: minisss
·
Kropp & Själ Hej nu har jag inte haft min mens på ett år. Jag tar inga Hormoner då dem får mig att må dåligt och vill helst inte ta dem om jag måste...
Svar
10
· Visningar
886
Kropp & Själ Hej jag har blivit allt tröttare i dag kunde jag knappt hålla mina ögon öppna.Sover bra som jag ska proverna som jag tog för ett tag...
Svar
10
· Visningar
801
Senast: annie_cool
·
Kropp & Själ Någon som använt det? Det får massa bra poäng överallt, men det funkar kasst för mig. Mitt problem är att det släpper från nageln...
Svar
2
· Visningar
524
Senast: purity_666
·
Kropp & Själ Känner mig lite rådvill då min vanliga gyn har semesterstängt och motsvarigheten till ungdomsmottagningen inte har några tider förrän i...
2
Svar
39
· Visningar
5 154
Kropp & Själ Någon som använder sådana? Min man problem med ömhet i området mellan tår och hålfot, och naprapaten rekommenderade att han kunde prova...
Svar
1
· Visningar
894
Senast: CillaW
·
Kropp & Själ Någon som använder det? Vad är för- och nackdelarna, och har det ändrat tex din motion? Jag behöver en knuff för att ta tag i mig...
Svar
13
· Visningar
1 361
Senast: Emtherlia
·
Kropp & Själ Förr köpte jag en jättebra ansiktskräm mot kyla från yves rocher men jag kan inte hitta den längre. Kanske har de slutat med den? Jag...
Svar
12
· Visningar
1 097
Senast: TinyWiny
·
Kropp & Själ Bästa tips för att läka en spricka i mungipan? Jag har testat "Försvarets hudsalva", som brukar vara det enda som hjälper om jag får...
2
Svar
25
· Visningar
10 944
Senast: Kirie
·
Kropp & Själ Jag springer. Sisådär 3-4 gånger i veckan, någonstans mellan 3,5 och 8 km varje gång, oftast runt 5. Tycker att jag har hyfsat bra...
Svar
2
· Visningar
446
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp