Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Det här börjar bli ett riktigt problem :crazy: Så fort det är kallt ute ställer sig bröstvårtorna i givakt och det gör svinaont i dem...
Svar
5
· Visningar
2 001
Senast: Centaur
·
Kropp & Själ Jag tittar inte på Skavlan, men ikväll berättade någon att Sofia Helin varit med där i år. Så jag letade upp programmet och måste bara...
9 10 11
Svar
204
· Visningar
10 374
Senast: cirkus
·
Kropp & Själ Jag jobbade för ca två veckor sen. När vi låst om oss bröt sig några in och jag blev slagen flera gånger i huvudet med tillhygge. Mina...
2
Svar
36
· Visningar
3 508
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ Och vad tycker ni om det? Bakgrunden är att barn som är födda sent i v.21 har räddats.
14 15 16
Svar
300
· Visningar
15 743
Senast: TinyWiny
·
Kropp & Själ Hej där! Jag undrar om någon av er har tips på vad man kan göra för att stärka sitt självförtroende? Mitt självförtroende är ofta i...
Svar
2
· Visningar
678
Senast: Piek
·
Kropp & Själ Nu behöver jag lite pepp! Jag har en visdomstand i underkäken som är på väg fram. Pyttelite syns nu. Det är svullet och ömt runtomkring...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 192
Senast: Amha
·
Kropp & Själ Tänk vad glad jag skulle bli om ni kunde hjälpa mig! Vill hitta något att träna men tröttnar så snabbt på det mesta. Hade lite dialog...
Svar
10
· Visningar
609
Kropp & Själ Lite märklig fråga, men tänkte att Buke kanske kan vara behjälpligt!! Jag är engagerad i en grupp kring EU-migranterna i min stad, ja...
Svar
18
· Visningar
1 384
Senast: kamomillo
·
Kropp & Själ Hej Buke. Jag har så länge jag kan minnas haft lite känslig mage, på så vis att jag måste se till att äta regelbundet för att inte få...
2
Svar
29
· Visningar
1 947
Senast: zassoo
·
Kropp & Själ Hej! Den 5 december ska jag på julbord, och den 4 har jag beräknad mens Det innebär att just den 5e kommer jag vara mer eller mindre...
Svar
5
· Visningar
811
Senast: karamba
·
Kropp & Själ Har hängt här rätt länge men bara läst trådar, kände dock att jag har ett problem att skriva av mig om och få andras tankar kring :)...
Svar
4
· Visningar
1 013
Senast: Lavinia
·
Kropp & Själ Någon som testat Wonderbrow till sina ögonbryn? Blev ni nöjda med resultatet?
Svar
0
· Visningar
341
Senast: Minett
·
Kropp & Själ Igår när jag reste mig efter att ha suttit på huk small det till i mitt knä. Det kändes som det höll på att låsa sig när jag reste på...
Svar
12
· Visningar
1 693
Senast: Piek
·
  • Låst
Kropp & Själ Det är väl dags att starta en ny tråd, den förra är ju över 2000 inlägg. Jag fixade mat åt chefen igår (är vid fältkontoret i...
98 99 100
Svar
1 998
· Visningar
95 203
Senast: ullo
·
Kropp & Själ Jag gillar att träna. Men behöver ett mål. Det går inte bara gå till gymmet utan jag behöver ett mål, en utmaning och träna inför. Tex...
Svar
17
· Visningar
889
Senast: ameo
·
Kropp & Själ Terrorismdebatt överallt, förstås - men vill man stanna upp och reflektera över den mänskliga vinkeln så är twitterkontot @ParisVictims...
Svar
7
· Visningar
799
Senast: Dentaku
·
Kropp & Själ Jag väljer att vara anonym här då jag skäms över min situation. Det är så att jag inte kan ha sex det har inte gått när jag försökt och...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
6 996
Senast: hippofil
·
Kropp & Själ Ja - så inser jag att jag "behöver/vill" byta parfym.. har använt samma sorter i ÅRATAL :nailbiting: Vill ändå inte byta inriktning men...
Svar
7
· Visningar
709
Senast: Capel
·
Kropp & Själ Vad fasiken kan man lindra det med? Kommer jag dö? Jävla smärta i magsäcken inatt, åkte till jobbet - blev sämre (svårt att utföra...
Svar
16
· Visningar
4 850
Kropp & Själ Varför får man det? Eller man ska jag väl inte skriva, jag får det men det är såklart olika för alla. Men vad kan det bero på? Är ju...
Svar
6
· Visningar
2 291
Senast: Twihard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp