Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

R
Kropp & Själ Är det nån här på Buke som har vandrat där och kan berätta lite om hur det var? Jag har ett tag varit sugen på att vandra den norra...
Svar
0
· Visningar
324
Senast: Raderad medlem 6459
·
Kropp & Själ Med inspiration från ett tv-program igår som handlade om hur mycket pengar man lägger ner på sitt utseende. Hur mycket lägger ni ned...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
7 220
Senast: WS6
·
Kropp & Själ Sista tråden jag någonsin trodde att jag skulle posta men here goes.. Allt började väl i våras, typ maj, skulle jag tippa på. Började...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
5 099
Senast: sandra87_
·
Kropp & Själ Vet någon detta? Eller har källor åt något håll på det?
4 5 6
Svar
103
· Visningar
7 807
Senast: Ullmerkott
·
Kropp & Själ Jag har ju mått lite sisådär ett längre tag, med några djupare svackor där allt känns värdelöst, och jag känner mig bara ensam och...
Svar
2
· Visningar
684
Senast: anhe
·
Kropp & Själ Utan att gå in på för mycket detaljer här, om någon (typ jag) har så lätt att få prestationsångest att det påverkar allt i livet, precis...
2
Svar
20
· Visningar
3 038
Senast: MJLee
·
Kropp & Själ Har en tid tillbaka mått skräp!!! Är ständigt trött, skulle kunna sova dygnet runt känns det som... Jobbar inte ens halvtid, men efter...
2
Svar
33
· Visningar
2 046
Senast: tanten
·
Kropp & Själ @strawberrysylt kom med den goda iden att vi behövde en makeovertråd här :) Så lägg in bilder på er själva för tips och råd om allt...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
9 678
Senast: WS6
·
Kropp & Själ Nu är jag helt lost! Mamma har problem med en höft, hon har skickats hit och dit mellan läkare, röntgen, sjukgymnaster osv i... snart...
Svar
15
· Visningar
1 028
Senast: CillaW
·
Kropp & Själ Nä, det känns inte roligt just nu. Den utdragna och hopplösa (pga hans humör) separationen från 52an sitter i och har sugit ur musten ur...
Svar
3
· Visningar
425
Senast: Squie
·
Kropp & Själ en tråd för alla kul-maxister. Vad har en blå micro att göra med Åkessons Jihad-skägg? Hur blev 2+2 flera tusen miljarder och i vilken...
Svar
1
· Visningar
449
Kropp & Själ Jag har måst kapitulera. Jag behöver stödstrumpor eftersom jag står och går hela dagarna. Köpte från apoteket och de är för korta! jag...
Svar
4
· Visningar
1 063
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Ni som har cystor på äggstockar, på vilket sätt ställer det till bekymmer? Hur känns era smärtor, vad har ni gjort åt dem? Lite lång...
2
Svar
26
· Visningar
9 975
Senast: kolblakkur
·
Kropp & Själ Eller ja, det som ska ut i alla fall. Trots att jag äter mer sallad nu än någonsin. Varför?
Svar
12
· Visningar
804
Senast: Jozze
·
Kropp & Själ Varning för lång tråd... men jag behöver verkligen buke nu. Mer än någonsin. Min mamma har nyligen blivit diagnostiserad med en...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 608
Senast: Kalmarbo
·
Kropp & Själ Varning för långt inlägg. Som barn hade jag aldrig några stora problem med synen – den var väl inte perfekt men den var samtidigt inte...
Svar
15
· Visningar
1 052
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Jag har efter en tid med mycket stress mest troligt fått rosacea. Har nu fått utskrivet Finacea som jag hoppas ska hjälpa så man kan få...
Svar
0
· Visningar
1 246
Senast: Jackies
·
Kropp & Själ Vi ska ha barnkalas i morgon och några av gästerna är veganer. Jag vill ju att alla ska kunna äta något gott, så nu vill jag ha era...
Svar
12
· Visningar
1 808
Senast: Amha
·
Kropp & Själ Jag är extremt astigmatisk och kan inte ha linser. Eller ja, jag har provat 2 av 3 möjliga sorter, men avstod att testa den tredje av...
Svar
16
· Visningar
3 375
Kropp & Själ Hej, jag var inlagd på hjärtintensiven för ca 7 månader sen och då fanns det tillfällen när min puls låg på 32 som lägst när jag sov...
Svar
9
· Visningar
3 100
Senast: CillaW
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp