Baksidan med sociala medier?

Som svar på ursprungsmeddelandet:
Jag bryr mig inte om vad andra gör på sociala medier, eller rättare sagt, vilka de umgås med i verkligheten och sen delar med andra via internet. Förutom det här forumet är Facebook det enda jag är medlem på, och där är jag en ytterst sporadisk användare. Jag blir mest beklämd när personer jag trodde bättre om helt plötsligt ger luft åt SD-sympatier eller visar andra mindre trevliga sidor, som i samband med valet i höstas.
 

Liknande trådar

L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 010
Senast: LiviaFilippa
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 829
Kropp & Själ Sen många år brukar jag ibland känna som en trådaktig sak som sitter på insidan av kinden. När jag petar på den med tungan känns det som...
Svar
2
· Visningar
376
Senast: Rosett
·
Tjatter Jag tycker det händer mig märkligt ofta att folk jag inte känner börjar prata med mig som om de kände mig. Nu har jag ett väldigt bra...
2
Svar
23
· Visningar
1 300
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp