Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

A
Äldre Vi inom Centerpartiet arbetar för en gränslös värld. Människor skall fritt utan begränsningar kunna röra sig mellan länder. Fri...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
2 453
Senast: sjoberga
·
Äldre Det pratas mycket om att bilder på bröst (kvinnliga) och kvinnor som ammar som tas ner av Facebook för att de är "stötande". Samtidigt...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 625
Senast: Fiorano
·
Äldre Detta är ett väldigt svårt ämne för mig just nu och jag skulle gärna höra fler åsikter, jag ber om ursäkt för att det är så långt och...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
9 272
IT & mobiler Vad finns det för olika alternativ till molnlagring? Jag vill helst undvika de allra största företagen.
Svar
18
· Visningar
1 128
Senast: Snubbelfot
·
Kropp & Själ Det här är en sjukt svår tråd för mig att skapa, men jag känner att jag måste få hjälp och kan inte riktigt med att vända mig till mina...
Svar
0
· Visningar
568
Äldre Nytt tillfälligt nick då det är känsligt. Kort sammanfattning: Där jag bor finns en mindre förläggning med c:a 20 asylsökande unga...
4 5 6
Svar
115
· Visningar
10 079
Äldre Värnplikt återinförs, vad tycker ni om det? Så här tycker 16-åriga Lou Bendrot, som får göra det i Metro...
11 12 13
Svar
249
· Visningar
10 627
Senast: LenaH
·
  • Låst
Äldre Ännu en tråd som jag hoppas blir fylld av fantastiska böcker, några lite sämre böcker att undvika, bokprat och tips. Eftersom vi snart...
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
76 349
Senast: Killaloe
·
IT & mobiler Hur mycket kostade din laptop? Jag undrar hur mycket pengar andra lägger på att köpa dator, tänker då främst på en laptop. Hur tänkte du...
2 3
Svar
43
· Visningar
2 659
Senast: vanillin
·
Tjatter Pga tidsbrist och brist på hundvakt etc är en weekendresa allt jag kan åstadkomma just nu. Inte med Partnern i mitt liv utan med mitt...
2
Svar
28
· Visningar
1 547
Senast: Frankie
·
Kropp & Själ Jag har i många år haft ont i vänster kind/käke. Fick när det började diagnos trigeminusneuralgi, men en annan läkare tyckte nog det var...
Svar
7
· Visningar
696
Äldre Det finns en "butik" på bottenvåningen i Hötorgshallen i Stockholm, som ligger precis till höger när man kommer ner från rulltrappan som...
Svar
2
· Visningar
528
Senast: honung
·
Tjatter Slog mig och jag älskar det.
Svar
8
· Visningar
907
Senast: Caoimhe
·
Kropp & Själ Jag har helt missat detta. Jag kan inte ha linser när jag jobbar pga torra ögon, och detta lät ju lite för bra för att vara sant... Är...
Svar
8
· Visningar
4 191
Senast: Hedinn
·
Äldre Snart 36 år gammal finner jag mig plötsligt stående utan varken jobb, häst eller man. Mitt liv är ett helt oskrivet blad och det är med...
2
Svar
36
· Visningar
2 999
Senast: Tranan
·
Äldre Hjälp! Jag upptäckte att jag har lite dollar, pund och euro skräpande efter olika resor jag gjort. Naturligtvis har jag inte kvitton...
Svar
2
· Visningar
430
Senast: MJLee
·
Skola & Jobb En annan tråd kom in på hur den bästa kontorsplatsen ser ut och känner att det var dags att ge det en egen tråd. Hur anser ni att den...
Svar
19
· Visningar
804
Senast: athena
·
Äldre Har vi några Köpenhamnsbor/kunniga här inne som har koll på hur pass allvarligt man tar på 1 maj i Köpenhamn? Är butiker, restauranger...
Svar
7
· Visningar
579
Senast: Mineur
·
IT & mobiler Jag är rätt säker på att familjens modem routern är trasig (skriver detta med min surfplattas mobila bredband), men jag har ingen aning...
Svar
8
· Visningar
785
Senast: tanten
·
Skola & Jobb Hur gör man när man säger upp sig? Måste det ske skriftligt? Vad ska man skriva i så fall? Är det vanligt att folk säger upp sig utan...
Svar
3
· Visningar
622
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Försäkring
  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp