Bukefalos

Lämna synpunkter, fråga, klaga, tipsa och hjälp andra användare med sådant som har med Bukefalos att göra. Även nyheter om Bukefalos. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

Bukefalos Kollade igenom mina trådar igår och upptäckte att det faktiskt saknas fyra stycken!!! :o Vet att två inte följde med vid uppgraderingen...
Svar
13
· Visningar
964
Senast: LLaika
·
Bukefalos Undrar lite över det här med annonser. Vet att folk ibland behöver hjälp med att transportera djur vissa sträckor och ska själv...
Svar
6
· Visningar
1 279
Senast: Boj
·
M
Bukefalos Klockan går fel!!! Sommartiden är inte inställd på forumet... Mycket förvirrande!!!
Svar
5
· Visningar
890
Senast: Atle
·
Bukefalos Försvann min tråd nu då? Det har ju varit fler som skrivit liknande trådar? Varför ta bort min? GE EN FÖRKLARING NÄR NI TAR BORT...
Svar
7
· Visningar
1 011
Senast: mysko
·
J
Bukefalos ...att man ska få göra lite "smygreklam" här på Buke... Jag menar det är väl meningen att man ska få göra trådar om allt mellan himmel...
Svar
7
· Visningar
952
Senast: Juvelflickan
·
Bukefalos På alla nick som jag har tittat står det "X är inte medlem i en allmän grupp". Av ren nyfikenhet undrar jag: Finns det överhuvudtaget...
Svar
4
· Visningar
904
Senast: Cheeserica
·
V
Bukefalos Ang. barfota tråden... Jag tycker det är intressant att läsa givande diskussioner och kanske ibland låta mina synpunkter få gehör och...
Svar
8
· Visningar
1 015
Senast: Boj
·
B
Bukefalos Hejsan! På vilken sida ska man lägga upp att man söker släktingar/någon som har sett/ridit på min ponny? Elin
Svar
5
· Visningar
927
Senast: Cheeserica
·
Bukefalos Varför kommer denna rutan upp :crazy: ? kristel, du har inte behörighet till den här sidan. Det kan bero på en av flera anledningar...
Svar
4
· Visningar
1 073
Senast: Rea
·
C
Bukefalos På listan över medlemmar fanns många namn med imported framför namn som redan finns.Var det ngt mode att sätta imported framför sitt...
Svar
2
· Visningar
847
Senast: chrysler
·
R
Bukefalos Varför svara vissa ibland putt putt eller puttar upp???? vad menas? mvhR
Svar
4
· Visningar
851
Senast: Boj
·
  • Låst
Bukefalos Det står ju under namnet om man är kravlare, hoppare, måndansare, hästmänniska osv. Dessa är ju efter hur många inlägg man gjort men var...
Svar
3
· Visningar
859
Senast: fredde
·
Bukefalos hur lägger man upp en film på buke, vet att man måste ha ett ställe på internet där man kan lägga in den... men vart?? tacksam för svar!
Svar
2
· Visningar
709
Senast: Ämelie
·
A
Bukefalos Kanske ligger fel, men men. Jag tycker att det är dags att ställa fram klockan nu för det står 17.01 här på sidan nu.. kl är 18.03...
Svar
3
· Visningar
747
Senast: Asterix
·
B
Bukefalos Kan inte Gunnar fixa så att dom hamnar i ett nytt fönster när man klickar på dom, nu kommer de upp i bukefönstret och man måste klicka...
Svar
13
· Visningar
1 212
Senast: fredde
·
N
Bukefalos Men vad har hänt med bukefalos? Vart är allt folk, vart är alla roliga diskussioner. Känner inte igen mig! Nirak
2
Svar
25
· Visningar
2 038
Senast: Priscilla
·
I
Bukefalos ..att det fortfarande är vintertid på Buke?? :D Blev nyss alldeles förvirrad :crazy:
Svar
2
· Visningar
871
Senast: _Ishästen_
·
Bukefalos Som tas på allvar. Jag har märkt att en del användare tycker att vi andra är dumma emot dem, att det hackas, att de inte tas på allvar...
Svar
19
· Visningar
1 776
Senast: solros
·
A
Bukefalos Tråkig som jag var när jag registrerade mig så döpte jag mig till vad jag heter men nu vill jag ändra det till något roligare.... hur...
Svar
4
· Visningar
883
Senast: Ragatan
·
A
Bukefalos Nu har barocken varit lugn och tyst rätt länge, är det precis som ni vill ha den?
Svar
4
· Visningar
1 110
Senast: psychogrrl
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp