Bukefalos

Lämna synpunkter, fråga, klaga, tipsa och hjälp andra användare med sådant som har med Bukefalos att göra. Även nyheter om Bukefalos. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

Bukefalos :mad: Nu har jag varit på Buke sedan stallettiden och vissa förnekar sig aldrig! Varför kan ni inte sluta vara som griniga gamla märrar...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 166
Senast: broberg
·
Bukefalos jag undrar. varför står det ibland TIO eller TIO TECKEN el liknande i vissa foruminlägg?
Svar
2
· Visningar
836
Senast: jos
·
J
Bukefalos Hur länge kan man redigera ett inlägg? Helt plötsligt saknas "ändra"-knappen för mig...hm.... nån som förstår vad jag menar?
Svar
3
· Visningar
781
Senast: jowe
·
O
Bukefalos Om man har skrivit å startat en tråd eller svarat i en tråd, måste man då själv hålla koll på om nån har svarat eller skrivit tillbaka...
Svar
5
· Visningar
847
Senast: oseriös
·
  • Låst
Bukefalos Vill bara klaga på hur en moderator tog bort sitt eget inlägg i en tråd på sitt forum. Ett bra sätt att få oss som svarat att se riktigt...
Svar
17
· Visningar
1 678
Senast: Cheeserica
·
Bukefalos När jag skriver inlägg går det inte att lägga in smileys, om jag trycker på en v figurerna så "blinkar" skärmen till och så händer sedan...
Svar
7
· Visningar
958
Senast: xet
·
Bukefalos Hur uttalar man Bukefalos? Bara undrar... :D
Svar
11
· Visningar
4 711
Senast: Tican
·
M
Bukefalos kan man ta bort en tråd man satt in om man tycker att folk börjar bli otrevliga i allt dom har att säga?? snälla hjälp...jag blir...
Svar
6
· Visningar
1 052
Senast: Tiggertjejen
·
Bukefalos Blev tidigare engagerad i borttagen tråd och fick tipset att vända mig hit.. Frågan var Vad är tillåtet att skriva och inte? Ska...
Svar
11
· Visningar
1 284
Senast: summer san
·
Bukefalos Fick ett mejl alldeles nyss om att inkorgen var full, men jag hade ju bara 5-6 PM där. WHY? Konstigt... RUSSIS: Skicka igen ;)
Svar
2
· Visningar
808
Senast: Russis
·
C
Bukefalos Nån mer än jag som fick värsta driftstoppet eller? Nån som vet vad det beror på? Hela buke bara dog, jag kom varken framåt eller...
Svar
9
· Visningar
1 044
Senast: Cronis
·
T
Bukefalos Vad var det för fel på gamla smileysarna? :p ser patetisk ut. :eek: ser hysterisk ut. :cool: den är ju .. blå?! och :bump: får...
Svar
13
· Visningar
1 492
Senast: ScissorHands
·
P
Bukefalos kanske jag som fattar trögt, men va betyder de när de i början av vissa inlägg står *knapplån* eller *knappen*?
Svar
2
· Visningar
839
Senast: paxmojo
·
Bukefalos jag skrev en tråd igår eller nåt, som var en efterl ysning, men den försvann. ok. så läste jag nånstans att ef terlysningar har ett eget...
Svar
3
· Visningar
835
Senast: flaxe
·
H
Bukefalos Går det att se någonstans hur många medlemmar som är online? Hur o var? :D
Svar
2
· Visningar
775
Senast: HumleMumlan
·
C
Bukefalos Är bara lite fundersam - jag skrev ett inlägg i en tråd tidigare idag som jag misstänkte var "på gränsen", på grund av detta skickade...
Svar
3
· Visningar
817
Senast: cissiny
·
A
Bukefalos Jag undrar om man får skriva: kom hit, den dagen, den tiden för den här tävlingen?? Tacksam för svar. :bow:
Svar
6
· Visningar
842
Senast: Cronis
·
Bukefalos på handikapp förekommer ofta frågor om vart man kan vända sig,inte bara med utrustnigsfrågor,utan även med ridning,tja,det mesta som...
Svar
2
· Visningar
888
Senast: Olinda
·
N
Bukefalos NÄR kan man se bilderna på min galleri???? Jag har lagt de in mer än 1 vecka!! Hur länge kan det ta att kolla genom de?? En som undrar.
Svar
2
· Visningar
751
Senast: Nadin
·
O
Bukefalos att i en tråd diskutera en person, dock ej namngiven men det är väldigt lätt att räkna ut vem det handlar om, vi har inte haft så många...
Svar
9
· Visningar
968
Senast: Olinda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp