Bukefalos 28 år!

Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Dressyr Gaaah, blir tokig... All min utrustning verkar klara logg-reglerna utom ridbyxorna, om jag tolkar TR rätt. Jag har nämligen en text på...
Svar
3
· Visningar
1 403
Senast: Fiorano
·
Dressyr går det att ha det? eller kommer de bara ge skav då i och med att de inte ligger under kåpan? har en wintec isabell werth till mitt...
Svar
12
· Visningar
1 520
Senast: Sirap
·
Fälttävlan Även om jag vill ha kvar sommaren så får väl även jag inse att det är höst.... Hästen är installad för säsongen, hon förstår inte...
9 10 11
Svar
213
· Visningar
35 321
Senast: Estivuz
·
Dressyr Haha ja som rubriken lyder så har jag väldig pannbandsångest just nu! :arghh: har ett brunt dressyrträns (aurora) som har bred...
Svar
1
· Visningar
962
Senast: Sirap
·
Hoppning Jag hoppade bana igår (klubbtävling) och fick två stopp på hinder, vände tillbaka och hoppade vidare tills jag kom i mål. Men var kommer...
Svar
5
· Visningar
1 748
Senast: Pegasus63
·
Islandshäst Har ett fruktansvärt dilemma.... Tänkte ge mig ut på min första regionala tävling nu i vår. Men vad ska man ha på sig? Måste man ha...
Svar
8
· Visningar
2 016
Senast: palle
·
Körning Hur mäter man för att få fram vilken storlek hästen bör har på hel och halvcoller?
Svar
3
· Visningar
1 806
Senast: fjordtokan
·
Dressyr Tycker det är så kul att se er absoluta favoritbild från gångna året! EN bild/häst och skriv gärna en motivation till varför den är en...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
19 775
Senast: LindgrenV
·
Tävling Vad tycker ni om att de med licens har krav på sig att ställa upp som funktionär i samband med tävlingar hos den egna klubben...
Svar
17
· Visningar
2 692
Senast: mimus
·
Western Kläder kan väl räknas till utrustning va? :p Så, vad rider ni i? Jeans, ridbyxor osv? Vilket föredrar ni? Varför? Ni som...
Svar
10
· Visningar
3 654
Senast: urkella
·
Körning Hur fungerar vändkransbromsen?
Svar
2
· Visningar
2 682
Senast: agtatoon
·
Dressyr Snart kommer jag börja tävla dressyr men jag är inte så insatt i tävlingsvärlden och har därför inte koll på kostnader osv. Jag tog ett...
Svar
16
· Visningar
2 372
Senast: Bison
·
Islandshäst Det varkar omöjligt att hitta en sadel jag vill ha, iallafall för max 10.000 (begagnad). Jag har hästar som Globus Gloi 36 passar bra...
2
Svar
26
· Visningar
5 725
Senast: walkaway-
·
Western Vilken pad är lämpligast till en sån sadel någons erfarenheter. Fått hem en och tänkte prova och är imponerad över läder kvalitet och...
Svar
2
· Visningar
2 193
Senast: urkella
·
Hoppning Ska vi inte göra en tråd för i år också? Det är bara att fylla på vilken klubb och vilken datum månad för månad :) Så ös på, så vi får...
Svar
14
· Visningar
6 095
Senast: Spyro192
·
Trav Finns det några skyddsglasögon (för att slippa grus, sand och annat skit i ögonen) som fungerar tillsammans med vanliga glasögon eller...
Svar
3
· Visningar
2 276
Senast: ghost
·
Islandshäst Tänkte kolla med er därute hur ofta era 4 åringar rids och hur länge, krävande osv pass rider ni? Vad har ni för upplägg med dom varje...
Svar
6
· Visningar
1 588
Senast: Jmt
·
Hoppning Hej! Jag tänkte om folk ville dela med sig om man har några roliga idéer på hindertyper. Jag tänkte hoppa med min ponny nu i veckan, men...
Svar
1
· Visningar
1 728
Senast: Buck
·
Islandshäst Måste man ha vita ridbyxer och stövlar. Eller kan man ha svarta jodphurs byxer och ridskor. Måste kavajen va svart. Och kan man ha ett...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
13 939
Senast: Elina8
·
Islandshäst Vilken är den största skillnaden på en karlslund Kontakt 2 och en Tölthester Tönn gel sadel ???
Svar
7
· Visningar
7 108
Senast: Elina8
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp