Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav Hittade ingen tråd på TRAV så startar en här :) Finns det ngr som har dräktigt varm/kallbl. Vilken hingst har ni anv och när är beräknad...
2
Svar
20
· Visningar
3 802
Trav Får en B-tränare stå som tränare på en häst han inte äger, jag fattar inte regleverket kring det.
Svar
8
· Visningar
2 527
Tävling Är det någon som vet hur man får tag på tävlingsresultat från Holland? Har namn på både hästen o ryttaren men verkar halvt omöjligt...
Svar
2
· Visningar
3 800
Senast: Marye
·
Körning Hur fäster ni pulka i draglinorna? :) Är nyfiken på lite olika lösningar. Alla andra tankar, tips, ideér är också välkomna...
2
Svar
28
· Visningar
10 307
Senast: Pallen
·
Trav som är typ 6-8år och tävlar. Vad brukar dom väga :confused:. Brukar dom väga mer än 500kg
Svar
5
· Visningar
2 818
Senast: Zuzzi
·
Trav Fjolårets föl är ju inte föl längre, så jag tänkte att det kunde vara på sin plats med en ny bildtråd.
Svar
8
· Visningar
2 210
Senast: martha
·
Trav Som rubriken, vilka betäcker ston i år? Vilka hingstar är aktuella eller kanske redan valda?
Svar
15
· Visningar
3 003
Senast: Mia
·
Western Nu är jag sugen på att se foton och gärna en liten beskrivning om vad det är ni har gjort själva alt. låtit någon annan göra. Men det...
Svar
5
· Visningar
2 605
Senast: djezima
·
Körning Priset är ju verkligen kanon, men hur är kvalitén? Söker efter ett sele att använda hemma till rockard till mitt varmblod.
Svar
15
· Visningar
2 480
Senast: skuggi
·
Hoppning hej ! jag undrar när och var det kommer hållas clear rounds i närheten av Uddevalla/Göteborg. har ett fullblod som jag skulle vilja...
Svar
2
· Visningar
2 662
Senast: day
·
Dressyr Ni som beställt därifrån, när man beställer färg på rad 1-2-3, visst är det uppifrån och ned?
2
Svar
24
· Visningar
8 055
Senast: Fiorano
·
Islandshäst Någon som kan tipsa om bra Islandsridbyxor med hög midja? Helst så dom går upp över naveln. Hittar bara byxor med låg midja och inte...
Svar
11
· Visningar
2 595
Senast: pulkaskurk
·
Trav Jag är helt ny på Bukefalos och även inom det här med avel, men ååååååh vad otroligt spännande det är! Jag fick ett föl nu i sommar (e...
Svar
15
· Visningar
4 868
Senast: Mia
·
Trav Hej Skulle vilja ta reda på om mitt varmblods sto (Gogo Girl 2005) har en bra stam att avla på? Har funderingar på att betäcka henne och...
Svar
1
· Visningar
1 532
Senast: sandrafors
·
Islandshäst är det någon som har koll och är mer insatt i de nya domarhandledningarna? Är lite med på vad det handlar om men behöver man som ryttare...
Svar
3
· Visningar
1 548
Senast: Freyr
·
Körning Hur gör man som svensk i spanien för att komma igång med lite småtävlingar och andra aktiviteter? Hur kan man söka efter olika klubbar...
Svar
3
· Visningar
1 610
Senast: Lydia
·
Dressyr Hej! Någon som har tips på bra plastrongnål? Mina senaste har jag bara använt några gånger sedan har spetsen brutits av. Tacksam för...
Svar
3
· Visningar
2 861
Senast: Hedwig
·
Körning Hej! Jag har en stötting med skacklar men inget flak om man säger så... Skulle så gärna vilja kunna köra med den men måste förstås ha...
Svar
1
· Visningar
1 524
Senast: trassel
·
Dressyr Detta handlar inte om mig utan en fundering över en tränares rekommendation. Häst, 7 år i vettig tävlingskondis/musklad, genomgången...
Svar
10
· Visningar
3 703
Senast: tuaphua
·
Hoppning En kompis i stallet behöver byta hoppsadel till sin häst. Kan ni ge förslag på sadlar som matchar deras behov, så hon har flera att...
Svar
14
· Visningar
4 429
Senast: Guldaskig
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp