Bukefalos 28 år!

Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundavel & Ras Vad tycker ni om programmet den unika hunden på kunskapskanalen ?? Tycker det var väldigt intressant. Kan ni hålla med om att...
Svar
2
· Visningar
999
Senast: vallhund
·
Hundavel & Ras ...finns i svtplays arkiv nu! Denna dokumentär har ju hunnit gå i några omgångar nu på tv men om någon av er ändå missat den finns...
Svar
1
· Visningar
1 109
Hundavel & Ras http://kennet.skk.se/skk/innehall.aspx?ID=1080&Sprak=sv Inte spikat till 100% ännu, men sannorlikheten verkar HÖG för att förslaget...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 767
Senast: BornAgain
·
Hundavel & Ras Idag var det dax för lilla Fia att göra debut på officiell utställning! Efter att ha sett hur domaren rensade friskt bland hanhundarna i...
Svar
1
· Visningar
775
Senast: falukorw
·
Hundavel & Ras Bli nu inte tokiga på mig för att jag ställer frågor om Riesen, när jag nyss startat en tråd om att skaffa schäfer igen... Men riesen...
Svar
15
· Visningar
3 616
Senast: movi
·
Hundavel & Ras Jag suktar som tusan efter att bli med hund och även om det inte kommer hända inom den närmsta framtiden så kan jag inte låta bli att...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
12 138
Senast: Mitra
·
Hundavel & Ras Ja inatt föddes hon. Jag fick ett mejl från uppfödaren som meddelade att det fanns en liten tik som får komma hem till mig. Jag är...
Svar
19
· Visningar
1 574
Senast: Mariika
·
Hundavel & Ras Jag behöver lite hjälp! Jag går och funderarpå vad nästa hund ska bli även om det inte är aktuellt än på ett tag. Men jag vill ju...
2
Svar
23
· Visningar
2 896
Senast: Åsa A
·
Hundavel & Ras Jag satt och kikade lite på hundannonser en slö dag på jobbet och kom över en annons om en hane som man ville låna ut till avel...
Svar
4
· Visningar
1 187
Senast: vallhund
·
Hundavel & Ras Jag har fått en valp! Helt otippat blev det en schäfer och jag har aldrig haft med den rasen att göra innan. Jag har haft hund i 20 år...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 898
Hundavel & Ras ... men har ingen aning om vad för ras jag vill ha... hunden ska va "lagom" stor - anser att border collie är i minsta laget, men...
Svar
5
· Visningar
899
Senast: vallhund
·
H
Hundavel & Ras Tror nog att jag kan vara världens lyckligaste människa just nu! :D För idag blev jag matte, och min lilla krabat får jag hem i maj...
Svar
6
· Visningar
1 350
Senast: huipph
·
Hundavel & Ras Nu har vi hittat rätt valp äntligen! Vi bestämde ju oss för att vår nästa ras skulle bli Staffordshire bullterrier och efter ihärdigt...
Svar
4
· Visningar
984
Senast: Genesis
·
B
Hundavel & Ras Hej, det är såhär att jag och min sambo letar efter en wachteltik. Han är jägare så han vill ha en jakthund. Så då har vi bestämt oss...
Svar
14
· Visningar
1 447
Senast: badfie
·
Hundavel & Ras ... föddes i måndags, en gäng mycket pigga filurer;) Det blev fyra killar och tre tjejer! Här är valparna två dygn gamla...
Svar
10
· Visningar
1 277
Senast: Ciindy
·
Hundavel & Ras Jag undrar om det är någon som vet någon bra uppfödare som föder upp Old english sheep dog. Jag hittar fler stycken uppfödare inte...
Svar
4
· Visningar
1 029
Senast: vallhund
·
N
Hundavel & Ras tänkte höra lite med det här om registrering och chipping. valpen i fråga är ochippad och oreggad. Hon är 3 månader och köpt av...
Svar
13
· Visningar
1 869
Senast: vallhund
·
S
Hundavel & Ras Vet nån här om eller när det blir förbjudet att ställa hundar i Sverige som är kuperade. (lagligt kuperade)
Svar
15
· Visningar
1 911
Senast: vallhund
·
A
Hundavel & Ras Till er som har en jaktgolden - vad väger er hund? Tacksam för svar! :)
Svar
4
· Visningar
4 752
Hundavel & Ras Vad har ni för erfarenheter av jaktgolden? :)
Svar
18
· Visningar
5 669
Senast: Marty
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp