Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundavel & Ras Min lilla Bella är dräktig och det är ca 1v kvar. Nu så börjar min hanhund betee sig konstigt mot henne, lite som om Bella löper...
Svar
1
· Visningar
817
Senast: Gnist
·
Hundavel & Ras Mamma: Dogo Argentino Pappa: Långhårig Dvärgtax Ja......:o Ordet är fritt!! :angel:
Svar
19
· Visningar
1 574
Senast: Tscabo
·
Hundavel & Ras Min syster vill ha en egen hund. Egentligen borde jag väl inte motsätta mig, för jag var ett år yngre när jag fick Sirius och det har ju...
2
Svar
28
· Visningar
11 794
Hundavel & Ras Jag har fått en fråga av en familj som jag känner väl. De ska skaffa hund igen och vill ha rasförslag. Dom har tidigare haft retrivers...
Svar
15
· Visningar
2 262
Senast: Vicks
·
Hundavel & Ras Ja, är det någon som vet vad en sådan på en hanhund går loss på? Kliniken jag beställde den på visste inte då det inte hörde till...
Svar
13
· Visningar
4 769
S
Hundavel & Ras Jag har följt buke-hund ett tag nu och jag vill bara börja med att säga att man bli chockad över att det finns så kunniga människor som...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
9 782
Senast: Camigween
·
F
Hundavel & Ras jag älskar ju rasen Grand Danois, och jag vet ju att Merle är en icke godkänd färg. Men jag har även sett en annan färg som inte finns...
Svar
8
· Visningar
2 343
Senast: Lenis
·
Hundavel & Ras Finns det några med Sibirien Husky, alaskan husky eller alaskan malamute vovvar här??? Just nu har vi ingen men i torsdags fick vi ta...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
12 816
Senast: rutans
·
Hundavel & Ras Jag har en 2,5årig Golden/Rottweilerblandning som jag tog över för inte så länge sedan. Han är lydig när jag har honom lös, när jag...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 767
Senast: Disen
·
A
Hundavel & Ras Startade nyss en tråd om Berner Sennen, men får ge upp den tanken för nu eftersom jag har en hundrädd förälder jag måste gå till mötes...
2
Svar
31
· Visningar
13 220
Senast: annibanni
·
Hundavel & Ras Ja, nu är det tydligen uppe på förslag att man ska ta bort kravet på MH för brukstävlande hundar. Vad tycker ni om det? Mvh
Svar
19
· Visningar
1 564
Senast: escodobe
·
Hundavel & Ras Hej alla! Jag har sedan barnsben fått höra att border collies måste få utlopp för sina vallningsinstinkter och om man ska skaffa en...
2
Svar
24
· Visningar
4 767
Hundavel & Ras ja det har jag blivit i rasen Berger des pyre´neés a´face rase:love: Det är inte så att det är aktuellt för mig att skaffa hund och jag...
Svar
17
· Visningar
1 772
Senast: vallhund
·
Hundavel & Ras kennelnamn alltså... har skickat in ett antal olika namn, som jag noggrant kollat mot fci's databas, inget av dem fanns i likadan form...
Svar
6
· Visningar
1 016
Senast: Fanzia
·
Hundavel & Ras Vi har lite smått börjat fundera på att köpa en hund till. Vi letar hus utanför stan och tror inte att vår Nuffe-hane kommer att få...
2
Svar
33
· Visningar
2 764
Senast: vallhund
·
Hundavel & Ras Efter många funderingar fram o tillbaka på vad nästa hund ska vara för ras, tänkte börja leta uppfödare så smått, ställer jag återigen...
Svar
19
· Visningar
3 248
Senast: vallhund
·
Hundavel & Ras Jag har just nu en Cavalier King Charles Spaniel, en väldigt trevlig ras men jag är nyfiken och skulle gärna vilja "testa" andra raser...
2
Svar
35
· Visningar
2 511
Senast: Ramona
·
G
Hundavel & Ras Någon mer än jag som spanat in SKK´s nya projekt "Avel för mentalt sunda hundar"...
Svar
18
· Visningar
1 404
Senast: Red_Chili
·
Hundavel & Ras Jo, jag går i valptankar, planerar och tänker, letar och tänker en gång till. Ringer samtal och funderar en helt ny runda och så håller...
Svar
15
· Visningar
1 309
Senast: lady_vip
·
Hundavel & Ras Jag hade bestämt mig för en helt annan ras men har börjat titta lite på lapsk igen (var inne på dem inför mitt förra hundköp)...
2
Svar
29
· Visningar
3 925
Senast: Gnist
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Köpa hus
  • Det här med klädsel
  • GVFÖ 2024

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Magsår eller kolik?
  • Vi som letar häst II
  • Hovelände

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp