3årstest och importerade hästar.

Sv: 3årstest och importerade hästar.

Tänker bara - vad har du satt för maxpris? Och vad vill du ha för häst? Om du tittar efter import måste du leta i ganska låga prisklasser eftersom det är relativt låga priser på hästar generellt sett just nu?
 
Sv: 3årstest och importerade hästar.

Jag har inget pris utan bara en möjlighet att titta på ett par unghästar som släpps för en billig peng.
Att få ihop ~50+ som de "billiga" svenska unghästarna kostar går inte och är heller inte ett alternativ för mig då jag hellre köper en riden häst för det priset.
 
Sv: 3årstest och importerade hästar.

30-35 är många tvååringar ute för idag. Enklast är att sätta ut en köpes annons då får man ännu bättre svar. När jag hade ute köpesannons så kunde priset halveras från deras annons till vad de kunde erbjuda mig när de svarade på min.
Min annons var då ute på runt 25-30 för en åring.
 
Sv: 3årstest och importerade hästar.

Håller med FadeAway sätt ut en annons på vad du vill ha. Allt kan också hända hos en säljare, behöver inte gå längre än till mig själv som nu sitter med hand i gips. Vilket drastiskt ändrar min situation inför vintern. Så jag lär nog få rea ut några hästar för att klara upp det. Det är köparens marknad just nu så du kan säkert hitta en häst här hemma till rätt pengar.
 

Liknande trådar

Hästvård Jag behöver lite hjälp med att fundera. I september fick jag en känsla att en av mina hästar mådde dåligt. Det fanns inget mer än...
2 3
Svar
44
· Visningar
6 529
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
67 939
Senast: Jeps
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 961
Senast: jemeni
·
Kläder & Bli fin Jag har drabbats av något helt oförklarligt sug efter lyx. O_o Förstår inte riktigt varför, jag har alltid varit rätt enkel i mitt...
2
Svar
22
· Visningar
2 948
Senast: Tuvstarr
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp