Allt med Bling *

Sv: Allt med Bling *

knapplån

har mkt bling...men fotar det sällan.

detta är fint iaf..

31444444.jpg


31444446.jpg


31444450.jpg
 
Sv: Allt med Bling *

Kanske inte är det mest "blingaste" som finns, men lite är det allt! Ett jättefint dressyrshabrak med kristaller på sidorna :)
31480102.jpg

31480139.jpg

31480163.jpg
 
Sv: Allt med Bling *

Jag är heller ingen Bling-bling person men måste hålla med om att grimman var sjuuukt snygg. När jag tänker efter har jag ett par sporrar med tre stenar på varje sida. Var dock ett misstag då jag inte såg stenarna när de låg i förpackningen. Är mer en "ludd-person" på vintern ;)
 
Sv: Allt med Bling *

jag har fotat dom så det är inte tillagt efteråt.

Man lägger det mot solen och så får man gå runt och se vart det blingar till mest o fota därifrån.
 
Sv: Allt med Bling *

KL.

Jag knuffar upp den här tråden med en bild på mitt pannband med swarovski. Vet inte om jag visat det tidigare?

20773019.jpg


Det glittrar helt sjukt mycket i verkligheten!
Och ett tips till er som fått lite dassiga stenar efter ett tags användning. Fönsterputs! :D
 
Sv: Allt med Bling *

jag har inga bilder. Men jag kan skriva att jag har en lädergrimma med rosa bling och ett träns med vitt bling på. Och jag ska köpa swarovskipannband när det är göteborg horseshow :love:
 
Sv: Allt med Bling *

snyggt pannband! vad exakt är lädret för färg? kastanj? oxblod? eller brunt?

aja, en ny bild på mina blingbling
167831_10150128925064434_582504433_7728919_6115185_n.jpg


ska dock tillägga att jag är mer än nitmänniska än en blingmänniska.
 
Sv: Allt med Bling *

Ooooh rätt tråd för mig haha, iof. så har jag inte mycket men jag gillar bling iallafall på pannband :)

Dom jag har än så länge


dom är :
vita stenar
champagne stenar
smoky-vita stenar
champagne stenar

Lite bättre bild på dom 3 som är svängda/ böjda

egentligen blingar dom mycket mer, typ såhär
 
Sv: Allt med Bling *

kl

min sadel har också en krona baktill :p förra ägaren gjorde det ^_^

sen så har jag ett träns från my one som har ett pannband med bling, ...sen så har jag inget... tycker bättre om vitt foder på träns :p
 
Sv: Allt med Bling *

Har satt krona på två sadlar till, den första är min gamla dressyrsadel och den andra är en kompis dressyrsadel :)

img_1043_109480082.jpg


img_1600_152533645.jpg
 
Sv: Allt med Bling *

Det där är bara så snyggt! :d Tror att jag får göra så på mina sadel sen, fast i champagne, blir inte så snyggt med kristall om man har allt annat i mässing! ;)
 
Sv: Allt med Bling *

Åhhh, så mye fin bling dere har! :) Liker spes. pannebånd med bling. Ellers var den salblingingen helt kanon! :D

Er ingen superblinger selv, men har da skrapt sammen noe. Litt bling - uten overdrivelse - er snygt! :)

CH Aachenträns fra H**ks, str. full. Fin passform.
DSC_0709-1.jpg


Til høyre i bildet vises mitt favoritt pannband! Det er fra OS og kostet rett under tusenlappen i NOK! :O Kjøpte to (hun som jobbet i butikken skulle kvitte seg med fjordårets varer og bortslumpte alt. Fikk de for under 2oo,- for båda :O Jeg ble helt skjelven jeg. For et VARP!! :D
Lottesbilder856-1.jpg


Mere snygt bling bling, folkens! :bow:
 
Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Hästmänniskan För ett par månader sedan skrev jag ett inlägg om att börja rida igen, att söka mig tillbaka till ridskolan, ta privatlektioner, etc ...
Svar
10
· Visningar
1 124
Hästhantering Jag har hamnat i en situation som gör mig väldigt uppgiven och vet jag inte vad jag ska ta mig till. Min häst står i ett underbart...
5 6 7
Svar
125
· Visningar
11 502
Senast: SiZo
·
Hästhantering Hej! Jag skulle behöva lite tips och råd från er kunniga. Jag har en tvåårig valack som är mer vild än tam och i stort sätt omöjligt...
2 3
Svar
51
· Visningar
5 817
Senast: co-SMAD4
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 966
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp